قراداد برده ها برای یک سرمربی فوتبال!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناسرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه با انتقاد از مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور گفت قرارداد جدید پیشنهاد شده به او مانند «قرارداد یک برده» است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش خبرگزاری فرانسه از ابوجا ، اعتبار قرارداد استفان کشی 52 ساله که نتوانست تیم نیجریه را به جام ملت های آفریقا هدایت کند سال گذشته و در پایان جام جهانی 2014 به پایان رسید و پس از مدت ها انتظار کشی اعلام کرد متن قرارداد جدید وی به دستش رسیده است اما مفاد آن برایش راضی کننده نیست.
کشی که تیم نیجریه را در جام ملت های آفریقا 2013 قهرمان کرده بود ، گفت :« در برخی از بندها کلماتی گنجانده شده که می توان آن را به قرارداد برده داری تشبیه کرد.»
گفته می شود قرارداد جدید کشی دو سال اعتبار دارد و در صورت تایید از فردا آغاز می شود اما در صورتی که کشی آن را نپذیرد این همکاری منتفی است.از کشی همچنین خواسته شده تا منشور اخلاقی فدراسیون فوتبال نیجریه را امضا کند.
کشی اعلام کرد در قرارداد جدید پیشنهاد دستمزد ماهانه 25 هزار دلار ، برابر با رقم قرارداد قبلی او لحاظ شده است.
کشی که سابقه مربیگری تیم های مالی و توگو را دارد ، هفته قبل در رقابت برای مربیگری تیم ملی بورکینافاسو قافیه را به ژرنو روهر مربی آلمانی - فرانسوی باخت.در ماه مارس قرار است تیم ملی نیجریه در دو بازی دوستانه به مصاف تیم های بولیوی و غنا برود.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
سرمربی تیم ملی نیجریه گفت:: قرارداد جدید مربیگری نیجریه برای برده ها تنظیم شده است