کنایه بازیکن جدید پرسپولیس به خداداد عزیزی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا وی حالا پس از برد مقابل بنیادکار هم به عزیزی کنایه زده و در مصاحبه ای گفته است: یکی از سخت‌تری بازی‌های خود در گروه را بردیم و تیمی را شکست دادیم که از لحاظ امکانات و ساختار یکی از باشگاه‌های بزرگ آسیا به حساب ‌می‌آید. اگر به کسی بر نخورد و نگویند بارسلونا را که نبرده‌ایم، بنیادکار در چند سال اخیر همواره از نمایندگان موفق ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا بوده و ما نتیجه خیلی خوبی مقابل این تیم کسب کردیم. ما برای اینکه صعودمان به دور بعد را قطعی کنیم، تلاش خواهیم کرد در عربستان هم امتیاز بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وی حالا پس از برد مقابل بنیادکار هم به عزیزی کنایه زده و در مصاحبه ای گفته است: یکی از سخت‌تری بازی‌های خود در گروه را بردیم و تیمی را شکست دادیم که از لحاظ امکانات و ساختار یکی از باشگاه‌های بزرگ آسیا به حساب ‌می‌آید. اگر به کسی بر نخورد و نگویند بارسلونا را که نبرده‌ایم، بنیادکار در چند سال اخیر همواره از نمایندگان موفق ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا بوده و ما نتیجه خیلی خوبی مقابل این تیم کسب کردیم. ما برای اینکه صعودمان به دور بعد را قطعی کنیم، تلاش خواهیم کرد در عربستان هم امتیاز بگیریم.,

انتهای خبر

, انتهای خبر]
بابک حاتمی که به تازگی پیراهن پیرسپولیس را بر تن کرده، تنها بازیکنی بود که هفته گذشته جواب صحبت های خداداد عزیزی پس از برد مقابل لخویا را داد.