حاشیه‌های اهدا دعوت‌نامه به نامزدهای دریافت جایزه "باروت خیس" به سفارتخانه‌های فرانسه و آلمان+تصاویر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، مراسم تحویل دعوت‌نامه‌های نامزدهای دریافت جایزه تحقیرآمیز "باروت خیس" صبح امروز با حضور نمایندگانی از تشکل‌های دانشجویی در مقابل سفارت آلمان و فرانسه به سفیران این کشورها اهدا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

دانشجویان بسیجی با حضور در مقابل سفارتخانه‌های فرانسه و آلمان و با در دست داشتن پلاکاردهایی که در غالب آن به شخصیت واقعی نامزدهای دریافت "باروت خیس" پرداخته شده بود، به صورت رسمی دعوت نامه حضور این نامزدها در جشنواره را به سفارتخانه‌های فرانسه و آلمان اهدا کردند.

,

, ,

در این پلاکاردها علت انتخاب این نامزدها برای دریافت این جایزه به شرح زیر عنوان شده بود:

,

1-دیوید کامرون  به دلیل اهانت به رئیس جمهور و ملت بزرگ ایران...

,

2-مانوئل والس  به دلیل توهین به اعتقادات افراد و اهانت به ادیان الهی و حمایت علنی از نشریه هتاک "شارلی ابدو"

,

3-جان مک کین به دلیل حمایت علنی از داعش با وجود ادعا جنگ با آن ...

,

4-نتانیاهو به دلیل کشتار 578کودک در 51 روز ، آواره کردن 1700 فلسطینی ، کشتار دو هزارو چهل تن از اهالی غزه...

,

5-کلودیا روت به دلیل آشکار کردن رابطه بین جریان فتنه و جریان استکباری...

,

در حاشیه حضور این هیئت دانشجویی در مقابل سفارت آلمان و فرانسه، یکی از دانشجویان به نمایندگی از دیگر حضار، پاکت نامه‌ای که برای سفیر فرانسه و آلمان در نظر گرفته شده و دعوت نامه در آن آمده بود را داخل سفارت برد تا به سفیر این کشور تحویل دهد.

,

, ,

, ,

وی در خصوص حضورش در سفارت فرانسه و واکنش مسئولان این سفارت به این دعوت‌نامه گفت: برای مسئولان این سفارت کمی جالب و عجیب بود که به یک جشنواره ایرانی دعوت شده‌اند و بسیار مشتاق بودند بدانند که ماجرا از چه قرار است.

,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، احتمالا مسئولان سفارت فرانسه پس از کسب اطلاع بیشتر در خصوص ماهیت این جشنواره بین‌المللی و جایزه تحقیر آمیز آن، خوشحال تر نیز خواهند شد. این جایزه با تکیه بر آرا مردمی و نظر سنجی‌های صورت گرفته در 25 اسفند ماه اهدا خواهد شد.

,

 

,

شما مخاطبین عزیز نیز می‌توانید جهت شرکت در رای گیری آنلاین این جشنواره و انتخاب احمق‌ترین سیاستمدار سال به آدرس ذیل مراجعه کنید.

,

...............>>> اینجا کلیک کنید<<<

, > اینجا کلیک کنید<,

 

,

در ادامه تصاویر اهدا این دعوتنامه به سفارت خانه آلمان را مشاهده می‌کنید:

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/خ

]
دانشجویان بسیجی با در دست داشتن پلاکاردهایی که در غالب آنها، به شخصیت واقعی نامزدهای دریافت "باروت خیس" پرداخته شده بود، به صورت رسمی دعوت نامه حضور این نامزدها در جشنواره را به سفارتخانه‌های فرانسه و آلمان اهدا کردند.