همدلی و هم زبانی دولت و ملت رمز موفقیت در مذاکرات هسته ای است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس، با تبریک فرا رسیدن عید نوروز و تسلیت ایام فاطمیه با بیان اینکه نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری یک سنت حسنه نوروزی است، گفت: امام مسلمین بر اساس نیازمندی های جامعه اسلامی و امت اسلامی منویاتی دارد که این بیانات ترسیم کننده راه مسئولان برای تصمصم گیری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

شعار سال جدید شعاری پر از حکمت برای مردم و مسئولان است

,

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با تدبیر و شناخت کامل از مقتضیات زمان نامگذاری ها را برای هر سال انتخاب می کند، ابراز کرد: پیام امسال نوروزی مقام معظم رهبری پیامی پر از حکمت بوده که مسئولان و مردم باید در راستای آن قدم بردارند.

,

 

,

مسئول نمایندگی حوزه ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد بیانات حکمیانه رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال به نام (دولت و ملت همدلی و همزبانی ) را افق جدیدی برای پیشرفت کشور در سیاست های کلی نظام دانست و افزود: هریک از کلمه ها و نکته های گفته شده از سوی مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 94 گنجینه عظیمی برای این ملت و دولت است.

,

 

,

نامگذاری های سال جدید از سوی مقام معظم رهبری متناسب با نیازمندی های جامعه

,

حسینی صدر نامگذاری های سال از سوی مقام معظم رهبری را متناسب با نیازمند های جامعه دانست و گفت: با توجه به حوادثی که اتفاق می افتد و اگر دولت و مردم با هم هماهنگ،  همدل، متحد نباشند نمی توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

,

 

,

وی یکی از مهمترین مسائل روز کشور را بحث اقتصادی دانست و خاطر نشان کرد: اگر دشمن کشور راتحریم کرده و جنگ تمام عیاری را در بحث تحریم ها به این ملت تحمیل کرده است و اگر نواقصی وجود دارد بخش عمده ای از آن مربوطه به همین عدم همدلی و نزدیکی بین دولت و ملت است.

,

 

,

 تحریم ها اقتصادی با همت و همدلی دولت و ملت برطرف می شود

,

 امام جمعه موقت یاسوج به هجمه های عظیم غرب در بحث اقتصادی به کشور اشاره کرد و افزود: امروز با توجه به این هجمه های عظیم اقتصادی و این جنگ تمام عیار اقتصادی غرب علیه نظام  اسلامی اگر مردم، دولت و مسئولان با هم هماهنگ و همراه نباشند نمی توان بر مشکلات فائق آمد.

,

 

,

حسینی صدر به ابلاغ سیاست های ویژه اقتصادی مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری به مسئولان اشاره کرد و گفت: تکیه بر اقتصاد درون زا و توجه به ظرفیت های بومی ودرونی در اقتصاد مقاومتی از اهداف مهم اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری است.

,

 

,

دولت در بحث اقتصاد به ملت اعتماد کند

,

وی ادامه داد: ارکان اقتصاد مقاومتی باید به دست مردم سپرده شود و همدلی و هم زبانی مردم و مسئولین می تواند آینده روشن را برای اقتصاد داخلی به وجود آرود.

,

 

,

بدون همدلی و هم زبانی مردم در مذاکرات هسته ای موفق نخواهیم شد

,

 امام جمعه موقت یاسوج یکی دیگر از اهداف نامگذاری سال به نام (دولت، ملت همدلی و همزبانی) از سوی مقام معظم رهبری را مربوط به توافقات هسته ای و اطلاع داشتن مردم از مذاکرات دانست و افزود: اگر مسئولان خواسته ها و مطالبات مردم را دخیل نکنند باید بدانند که موفق نخواهند شد که در این زمینه دانستن مردم از روند مذاکرات و پشت گرمی آنان برای تیم مذاکره کننده دشمن را به عقب خواهند راند.

,

 

,

حسینی صدر ادامه داد: دشمن می داند هرجایی که قدرت مردم حضور دارد آنها عقب نشینی می کنند و حق را به مردم می دهند.

,

 

,

وی با بیان اینکه اگر دولت بخواهد بدون حضور مردم در پرونده هسته ای گام بردارد موفقیتی حاصل نخواهد کرد،تصریح کرد: دولت مردان باید بدانندبدون پشتوانه مردم و بدون داشتن پایگاه های اجتماعی مردم در پرونده هسته ای موفقیتی حاصل نخواهند کرد.

,

 

,

شعار سال جدید عزمی جدی برای پیگری مطالبات مردمی است

,

امام جمعه موقت شهر یاسوج با بیان اینکه شعار سال عزمی جدی برای همدلی و هم زبانی مردم و مسئولان را رقم خواهد زد، ابراز کرد: با نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نظر میرسد عزم جدی برای به ثمر رساندن پرونده هسته ای ایران که حقوق مسلم مردم و مطالبات اصلی مردم است صورت خواهد گرفت.

,

 

,

حسینی صدر یکی دیگر از شاخص ترین رسالت های نامگذاری سال به نام (دولت و ملت همدلی و هم زبانی ) را حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند 94 دانست و افزود:در پایان امسال انتخابات مهمی را در پیش رو داریم که همدلی و هم زبانی مردم و مسئولان در این انتخابات بیشتر از همه مسائل مشهود است.

,

 

,

اتحاد و هم زبانی از رسالت های دین مبین اسلام است

,

 وی با بیان اینکه اتحاد و هم زبانی یکی از مهمترین فرمایشات کتاب آسمانی قرآن و دین مبین اسلام برای خودباوری حکومت های اسلامی است، ابراز کرد:همدلی و هم زبانی ملت و دولت اتحاد حکومت اسلامی را در برابر توطئه های دشمنان در بر دارد.

,

 

,

در عرصه جنگ نرم باید با همدلی و وحدت دشمن را عقب راند

,

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه توجه به موضوعات مهمی همانند اقتصادو فرهنگ نیازمهم کشور است، تصریح کرد:مسئولان و مردم باید در عرصه جنگ نرم دشمن و شبیخون فرهنگی غرب گام های بلندی بردارند که در این زمینه همدلی و هم زبانی ملت و دولت بهترین شیوه برای عمل کردن به این موضوع مهم کشور است.

,

 

,

حسینی صدر با بیان اینکه امروز آثار مخرب توطئه های فرهنگی دشمن بیشتر از گذشته در جامعه خود نمایی می کند، گفت: امروز ملت و دولت در برابر این توطئه ها دشمن نیاز به یک نهضت و یک قیام مهم دارد و این قیام بزرگ ملت و دولت در برابر دشمن وغرب در عرصه های فرهنگی با همدلی و همزبانی و اتحادی که معظم له پیامش را صادر کردند، محقق خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه اگر دولت بخواهد بدون حضور مردم در پرونده هسته ای گام بردارد موفقیتی حاصل نخواهد کرد،گفت: همدلی و هم زبانی دولت و ملت رمز موفقیت در تمامی عرصه به خصوص مذاکرات هسته ای است.