پیروزی یمن نقطه پایان تجاوز عربستان سعودی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار «دیارباران» با انتقاد از تجاوز عربستان سعودی به یمن،گفت: سعودی ها را نمی توان کلید دار خانه کعبه معرفی کرد زیرا زیر سایه اسلام با دلار های نفتی اردوگاه استکبار جهانی را بر علیه جهان اسلام و مسلمانان به ویژه شیعیان تقویت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

عربستان خادم استکبار جهانی است

,

وی با بیان اینکه سعودی ها از زمان تجاوز صهیونیست ها و اشغال قبله اول مسلمین یک بار هم از فلسطینی ها دفاع نکرده اند، افزود: عربستان سعودی دست نشانده استکبار جهانی است و باید آنها را خادمان استکبار جهانی معرفی کرد.

,

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عربستان با بمباران هوایی بر سر مردم بی دفاع یمن چهره وابستگی و بندگی خود به دشمنان اسلام را نشان داده است، تصریح کرد: مردم و سربازان جبهه مقاومت گام بر جای پای رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس ایران گذاشته اند.

,

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: پیروزی ملت یمن و شکست استکبار جهانی با ابزار عربستان سعودی نقطه پایان تجاوز سعودی ها به کشور یمن است.

,

انتهای پیام/

]
نائب رئیس مجلس با بیان اینکه عربستان با بمباران هوایی بر سر مردم بی دفاع یمن وابستگی خود به دشمنان اسلام را نشان داده است،گفت: پیروزی یمن نقطه پایان تجاوز عربستان سعودی است.