ستاد اسکان مسافران نوروزی شهرضا رتبه سوم را در استان اصفهان کسب کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شهرضا نیوز، محمد مهدی عابدی  گفت: ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان شهرضا با ۵۰ واحد آموزشی در قالب ۳۸۰ کلاس درس و نمازخانه مجهز، به ارائه خدمات به مسافران نوروزی پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرضا نیوز,

عابدی افزود: ستاد اسکان مسافران نوروزی شهرستان شهرضا فعالیت خود را از روز ۲۸ اسفند ماه سال ۹۳ ، به صورت ۲۴ ساعته آغاز کرد و تاپایان ایام تعطیلات ادامه داشت.
وی با اشاره به اینکه از زمان آغاز سفرهای نوروزی تا پایان تعطیلات حدود ۲۵ هزار مسافر در قالب ۶ هزار خانواده در مراکز آموزش و پرورش شهرستان شهرضا اسکان داده شدند اضافه کرد: این تعداد در قالب ۴۰ هزار نفر روز اسکان داشته اند که ۲۷ هزار نفر روز فرهنگی و ۱۳ هزار نفر روز غیر فرهنگی را شامل می شوند.
عابدی افزود: آموزش و پرورش شهرستان شهرضا از نظر اسکان مسافران نوروزی در استان رتبه سوم را بعد از شهر اصفهان و کاشان به خود اختصاص داده است.
وی اضافه کرد: مدارس شهرستان شهرضا مجهز به سیستم گرمایشی، فرش، پتو ، یخچال و تلویزیون بود و خوشبختانه توانست رضایت میهمانان را جلب کند.
عابدی اسکان مسافران نوروزی در کلاس‌های در نظر گرفته شده را از لحاظ خدمات رفاهی، ۳ نوع عنوان کرد و گفت: نوع الف این کلاس‌ها دارای موکت، پتو ، یخچال ، تلویزیون و حمام و آشپزخانه به صورت مشترک، گروه ب کلاس ها مجهز به موکت، پتو و تلویزیون و یخچال ، حمام و آشپزخانه به صورت مشترک و کلاس های گروه ج دارای فرش و پتو و بقیه امکانات به صورت مشترک بود.
جانشین کمیته اسکان مسافران نوروزی شهرستان شهرضا گفت: در این مدت با توجه به تعداد زیاد مسافران نوروزی علاوه بر مدارس از نمازخانه ها و همچنین سالنهای ورزشی نیز استفاده شد.
وی گفت: توزیع برشورهایی برای معرفی آثار تاریخی ، طبیعی و جاذبه های گردشگری این شهرستان همراه با کروکی و نقشه مکان‌های دیدنی ، چاپ بنر های اطلاع رسانی در ورودی و معابر شهر و توزیع آدرس مدارس محل اسکان بین مسافران نورزوی از اقدامات ستاد اسکان مسافران نوروزی شهرضا برای رفاه حال مسافران نوروزی و معرفی شهرستان‌‌ بود.
عابدی اضافه کرد: بکارگیری ۴۰ نفر به‌عنوان کاربر رایانه برای اطلاع‌رسانی و ثبت گزارش‌های مربوط به اسکان مسافران در سامانه، تهیه و توزیع پرسشنامه جهت اخذ پیشنهادات و انتقادات مسافران نوروزی، مفروش کردن سالن‌های مدارس در روزهای بارانی از دیگر اقدامات آموزش و پرورش در راستای اجرای طرح نوروزی بوده است.
شهرستان شهرضا به واسطه شرایط خاص جغرافیایی و قرار گرفتن در مسیر ارتباطی شمال به جنوب و جنوب به شمال، تنوع اقلیمی، طبیعت بکر، آثار تاریخی و اماکن زیارتی در طول سال به ویژه ایام نوروز و تابستان میزبان مسافران و گردشگران فراوانی از اقصی نقاط کشور است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/پ

]
جانشین کمیته اسکان مسافران نوروزی شهرستان شهرضا گفت: در ایام تعطیلات نوروزی 40 هزار نفر روز مسافر فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس شهرستان شهرضا اسکان داده شدند.