آنچه موجب ناامیدی مردم می‌شود بی‌کفایتی است نه مخالفت منتقدین دولت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با انتقاد از سیاست‌های اتخاذی دولت‌مردان اظهار داشت: به نظر می‌رسد دولت انرژی خود را بیشتر صرف وعده دادن می‌کند تا عمل به وعده‌ها.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا  , پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،,
,

میرحاجی ادامه داد: شاهدیم مسئولین دولت به‌مراتب در کلمات خود از رهبری یاد می‌کنند و هر اقدامی که قصد انجامش را دارند به شکلی سعی می‌کنند به رهبر انقلاب مربوط کنند، اما باوجود دستور صریح ایشان، مبنی بر اینکه در مذاکرات هسته‌ای محرمانه نداریم و مردم باید از واقعیت‌ها مطلع باشند همچنان شاهدیم که دولتمردان حاضر نیستند فک شیت ایرانی را منتشر کند.
 

,
,

وی با انتقاد از اظهارت دوگانه مسئولین تصریح کرد: یکی از مسئولین می‌گوید فک شیت ایرانی همین حرف‌هایی است که من می‌زنم، آن‌یکی می‌گوید اصلاً فک شیت ایرانی نوشته‌ نشده، دیگری می‌گوید باید محرمانه بماند و یکی دیگر می‌گوید اصلاً توافقی نشده که فکت شیت داشته باشد؛ معنای این تناقض‌گویی‌ها چیست؟
 

,
,

میرحاجی خاطرنشان کرد: این شیوه رفتار و وعده‌هایی که یکی پس از دیگری رنگ می‌بازد امیدهایی را که به دولت یازدهم بسته‌شده را ناامید می‌کند. آنچه می‌تواند مردم را از دولت ناامید کند بی‌کفایتی است نه مخالفان و منتقدان دولت. 
 

,
,

انتهای پیام/خ

]
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با انتقاد از سیاست‌های اتخاذی دولت مردان گفت: به نظر می‌رسد دولت انرژی خود را صرف وعده دادن می‌کند تا عمل به وعده‌ها.