به مناسبت روز زمین پاک همایش میدانی پاک‌سازی محیط زیست در کلیبر برگزار شد+ تصاویر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از کلیبر خبر، این همایش که به همت محیط زیست شهرستان کلیبر و با همکاری نهاد‌های مربوطه برگزار شد، در میدان شهرداری کلیبر جمع و به چهار گروه تقسیم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, کلیبر خبر,

این گروهها در جاده مغان، جاده اهر کلیبر، سویوغ بلاغ و قلعه درسی اعزام و شروع به پاک سازی آن محلها شدند.

,

در طول این همایش شرکت‌کنندگان با شعارهای ، «کلیبر ما پاک و سرسبز باد»، «محیط زیست سالم بستر شکوفایی و نوآوری»، «زنده‌باد ایران، زنده‌باد کلیبر» و … حمایت خود را از محیط زیست اعلام کردند.

,

رئیس محیط زیست شهرستان کلیبر در این همایش اظهار داشت: محیط زیست فرهنگی است که اگر به اهمیت نداشته باشیم، زندگی ما در خطر می‌افتد.

,

علی شاهد با اشاره به حضور دانش‌آموزان در این همایش تصریح کرد: در این زمینه، دانش‌آموزانی که قرار است آینده کشور را بسازند، می‌توانند در فرهنگ‌سازی برای حفظ محیط زیست نقش مؤثری ایفا کنند.

,

بابای فرماندار این شهرستان در ادامه گفت: فرهنگ حفظ و دفاع از محیط زیست باید در بین آحاد مردم نهادینه شود و در آینده نزدیک چنین کارهایی توسط افراد و جوامع محلی به انجام برسد.

,

وی افزود: در این بین نقش رسانه ها بسیار مهم و تاثیرگذار است و هر چقدر مردم آگاه تر به این مسائل باشند، پاکیزگی و سرزندگی طبیعت بیشتر شده و همین سرزندگی و شادابی به مردم باز خواهد گشت. ما امانت دار آیندگان هستیم و حق حیات چیزی نیست که ما با رفتارهای مخرب خود با طبیعت، بخواهیم آنرا از نسل آینده سلب کنیم.

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ]
صبح امروز همایش میدانی پاک‌سازی محیط زیست شهری و روستایی شهرستان کلیبر با عنوان «روز زمین پاک» با حضور مسئولان، دوست‌داران محیط زیست و جمعی از مردم برگزار شد.