هجوم مردم ابرکوه در انتخابات/27 هزار ابرکوهی در انتخابات شرکت کردند
[

محمدرضا حیدری‌‌پور در حاشیه بازدید از شعب انتخاباتی این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مردم شهیدپرور و مومن و متدین شهرستان ابرکوه از آغازین ساعات فرآیند رای‌گیری حضور پررنگ و پرشور پای صندوق‌های رای داشتند.

,

وی افزود: خوشبختانه حضور مردم در مقایسه با سال‌های گذشته در پای صندوق‌های رای افزایش داشته است.

,

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات ابرکوه گفت: سابقه حضور مردم ابرکوه در شعب اخذ رای در سال‌های گذشته در بعد از ظهر و ساعات پایانی اخذ رای بوده است اما در این دوره از انتخابات از ابتدای صبح شاهد حضور مردم بودیم.

,

وی با بیان اینکه حضور مردم در این انتخابات بی ‌نظیر بوده است گفت: مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان ابرکوه، با حضور گسترده و پرشور، وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی نشان دادند.

,

حیدری‌پور اضافه کرد: مردم با شرکت این انتخابات نشان دادند که تلاش‌های دشمنان راه به جایی نبرده است و مردم بر مشارکت خود در اداره امور کشور با وجود میل بیگانگان پای می‌فشارند.

,

وی ادامه داد: در حال حاضر در بیشتر شعب اخذ رای در شهرستان ابرکوه شاهد صف‌هایی از رای ‌دهندگان برای مشارکت گسترده در حماسه سیاسی هستیم.

,

حیدری‌پور در پایان بیان کرد: مشارکت مردم ابرکوه تا این لحظه بسیار خوب و بالای 85 درصد بوده است.

,

به گزارش فارس، پیش‌بینی می‌شود مشارکت مردم ابرکوه در انتخابات به صورت 100 درصدی باشد زیرا اکنون مشارکت مردم این شهرستان به بیش از 85 درصد رسیده و تعداد زیادی از مردم نیز هنوز در صفوف رای‌دهی در انتظار انداختن آرای خود در صندوق‌های اخذ رای هستند.

]