تبانی وحشتناک در لیگ برتر فوتبال ایران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانادر فوتبال ایران خبرهایی وجود دارد که انتشار آن به جای ایجاد دردسر برای بازیکن و مربی متخلف، برای رسانه ایجاد مشکل می‌کند. برای جلوگیری از شکایت تیم‌های متخلف، رسانه ها مجبورند چنین اخباری را گاهی با دادن کد به مخاطبان ارائه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

یکی از بازیکنان تیم بالای جدولی، با تیم رقیب توافق کرده که فصل بعد را به این تیم پولدار بپیوندد. مدیران و مربیان تیم بالای جدولی که با تیم خریدار، رقابت تنگاتنگی دارند، از این موضوع مطلع شدند و بازیکن‌شان را نیمکت نشین کرده‌اند.

,

 

,

طبق آخرین اخبار، موضوع به همین جا ختم نشده و مسئولان این تیم، به صورت محرمانه از این بازیکن و مدیربرنامه‌هایش شکایت کرده‌اند و منتظر جواب شکایت هستند.

,

 

,

این بازیکن خارجی از جمله بازیکنان تاثیرگذار تیمش بوده و مربیان به بازی‌های ضعیف چند وقت اخیر او هم مشکوک شده بودند. او بدون هماهنگی با مربیان، چند جلسه‌ای را هم در تمرینات غیبت داشت که پس از کش و قوس های فراوان، این بازیکن مشکلات خانوادگی را دلیل غیبت‌هایش عنوان کرد.

,

 

,

اما مسئولان این تیم خیلی زود متوجه حقیقت شدند و دریافتند این بازیکن با تیم رقیب به توافق رسیده و قراردادی غیررسمی را برای فصل بعد منعقد کرده است. آنها هم به صورت محرمانه از او و مدیربرنامه‌هایش شکایت کرده‌اند و در بازی‌های اخیر هم کمتر به او میدان داده‌اند.

,

 

,

باید منتظر ماند و دید چه حکمی برای بازیکن خارجی تاثیرگذار فوتبال کشورمان صادر می‌شود.

,

بانک ورزش

,

انتهای پیام/

]
یکی از بازیکنان تیم بالای جدولی، با تیم رقیب توافق کرده که فصل بعد را به این تیم پولدار بپیوندد.