انفجارسفارت ایران در بیروت با هدایت اسرائیل صورت گرفته شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناابوتراب کاتب کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرآت  هدف از عملیات تروریستی در مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت و شهادت رایزن فرهنگی کشورمان در لبنان را تحت تاثیر قرار دادن مذاکرات ژنو و انتقامی از عملکرد ایران و لبنان در سوریه عنوان کرد و افزود: تکفیر های سوریه با هدایت رژیم صهیونیستی و  به دلیل حمایت ایران و لبنان  از سوریه  این حمله را انجام داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, , خبرنگار مرآت,

به گفته وی هدف از مذاکرات ژنو  صدور پیش نویسی با کف مطالبات ایران که همان حق غنی سازی بوده ،است .

,

کاتب دیدار مقام معظم رهبری با 50هزار نفر از بسجیان در آستانه مذاکرات ژنو را نمودی از سیاست  فشار  ونفوذ دانسته و گفت:دیدار  50 هزار نفر از بسجیان با فرماندهی کل قوا  می تواند یک جایگاه خاصی به مسئولین مذاکره کننده ایرانی داده و موضع گیری ایشان  در این زمینه کار ساز است.

,

این کارشناس سیاسی با اشاره سخنان اخیر مقام معظم رهبری  که فرمودند: دولتمردان فرانسوی نه فقط در مقابل امریکا بلکه در مقابل رژیم نحسِ نجسِ صهیونیستی نیز اظهار خواری و کوچکی می کنند که مایه سرشکستگی ملت فرانسه است، افزود:دولت فرانسه با موضع گیری های اخیر خود در مذاکرات ژنو وابستگی خود را به رژیم صهیونیستی  به تصویر کشید.

,

انتهای پیام/

]
ابوتراب کاتب کارشناس سیاسی با بیان اینکه هدف از انفجارت اخیر بیروت تحت تاثیر قرار دادن مذاکرات ژنو است ،گفت: انفجارسفارت ایران در بیروت با هدایت اسرائیل صورت گرفته شده است.