اعدام چهار قاچاقچی مواد مخدر در شهرکرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،احکام اعدام یک زن و سه مرد قاچاقچی مواد مخدر که در دادگاه انقلاب اسلامی صادر شده بود، بعد از تأیید در دادستانی کل کشور حین طلوع آفتاب امروز در مهدیه و زندان شهرکرد به مرحله اجرا درآمد.

, قاچاقچی مواد مخدر,
این افراد به جرم حمل و نگهداری هروئین با طلوع آفتاب امروز به مجازات عمل خود رسیدند. یکی از مجرمین در ورودی مهدیه بلوار رهبر نزدیک به محل سکونت خود و سه مجرم دیگر در زندان شهرکرد به دار آویخته شدند.
, این افراد به جرم حمل و نگهداری هروئین با طلوع آفتاب امروز به مجازات عمل خود رسیدند. یکی از مجرمین در ورودی مهدیه بلوار رهبر نزدیک به محل سکونت خود و سه مجرم دیگر در زندان شهرکرد به دار آویخته شدند.,
به گفته دادستان شهرکرد یک زن و شوهر به جرم حمل و نگهداری و دو مرد دیگر به جرم مصرف 146 کیلوگرم انواع مواد مخدر اعم از حشیش و تریاک در ملاء عام به دار مجازات آویخته شدند.
, به گفته دادستان شهرکرد یک زن و شوهر به جرم حمل و نگهداری و دو مرد دیگر به جرم مصرف 146 کیلوگرم انواع مواد مخدر اعم از حشیش و تریاک در ملاء عام به دار مجازات آویخته شدند., , منبع:جهان بین نیوز, جهان بین نیوز,
انتهای پیام/گ
, انتهای پیام/گ]
چهار قاچاقچی مواد مخدر بنا بر احکام دادگاه‌های انقلاب اسلامی در شهرکرد صبح امروز پنج شنبه 30 خرداد به دار مجازات آویخته شدند.