رژه خودرویی جمعیت هلال احمر جوین برگزارشد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،رئیس جمعیت هلال احمر جوین در حاشیه برگزاری این رژه خودرویی در گفتگو با آل نور اظهار داشت : اعلام  آمادگی نیروهای امدادی در برابر حوادث و بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله  و همچنین تصادفات جاده ای از اهداف برگزاری این رژه خودرویی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آل نور,

 

,

حمزه ملک خواهی افزود:جمعیت هلال احمر یک موسسه خیریه ،غیرانتفاعی، عامل منفعه و خدمات رسان به طبقه گرفتار جامعه  است و مهمترین خدمت این موسسه ارائه خدمات امدادی به آسیب دیدگان در حوادث جاده ای و حوادث غیر مترقبه مانند سیل وزلزله می باشد.
وی ادامه داد:جمعیت هلال احمر در زمان ۸ سال دفاع مقدس ۶۷۶ شهید به نظام تقدیم کرده است که این شهیدان درواقع  امدادگران بی سنگر ی بودند که در راه تسکین جراحات رزمندگان تلاش نموده و در نهایت به فیض شهادت نائل آمدند.

,
,

 

,

رئیس جمعیت هلال احمر جوین بیان داشت:  نام گذاری امسال  به نام” دولت و ملت ، همدلی و همزبانی” توسط مقام معظم رهبری یه ین معنا است که  این شعار در تمام زوایای کاری ما دیده شود و هرچه این همدلی و همزبانی در برنامه ها تحقق یابد کارها به بهترین شکل انجام می شود.
ملک خواهی با اشاره به شعار امسال هلال احمر “انسان مهربان و دنیایی آرام “خاطر نشان کرد:  امیدواریم در راستای این شعار انسانها ی مهربانی در کنار هم باشیم و دنیای آرامی را در پیش رو داشته باشیم.

,
,

 

,

شایان ذکر است امدادگران جمعیت هلال احمر جوین پس از برگزاری رژه خودرویی در مزار شهدای گمنام شهرستان حضور یافته وبه مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند.

,

 

,

, , , , ,

, , , , ,

, , , , ,

, , , , ,

, , , , ,

, , , , ,

, , , , ,

, , , , ,

, , , , ,

, , , , ,


انتهای پیام/گ

,
,

 

]
در سومین روز از هفته هلال احمر رژه خودروهای امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان جوین برگزار شد.