هاشمی رفسنجانی با خاطره گویی قصد انحراف افکار عمومی را دارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز، یک کارشناس و استاد علوم سیاسی دانشگاه معتقد است: هاشمی رفسنجانی با خاطره گویی و نقل قول از افرادی که در قید حیات نیستند قصد انحراف افکار عمومی را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز،,

سیدجلال حسینی با اشاره به سخنان و مواضع هاشمی رفسنجانی درباره مسائل و موضوعات مختلف بویژه مسائل سیاسی و شخصیت ها اظهار کرد: هدف دیگر وی امتیازگیری از نظام در زمانی است که پرونده معروف به «م.ه» در جریان کار و صدور حکم نهایی قضایی است.

,

به گفته وی، بخش دیگری از تلاش وی در این مسیر علاوه بر انحراف اذهان مردم از پرونده «م.ه» امتیازگیری از نظام به نفع بخشی از دولت و جریانی خاص است.

,

این کارشناس سیاسی تاکید کرد: بخشی در دولت یازدهم گمان می کنند بحث هسته ای برای ما و ملت ایران حیاتی نیست.

وی تصریح کرد: این گروه فکر می کنند در بحث هسته ای می توانیم امتیازاتی بدهیم و چیزهای دیگری بگیرم در حالی که این موضع درست بر خلاف مواضع رهبر انقلاب است.

حسینی اضافه کرد: آقای هاشمی در واقع دنبال این هستند چیزی را که دولت دنبال است را زمینه اش را فراهم کند و خاطره گویی هم در همین محور طرح می شود.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/گ

]
این گروه فکر می کنند در بحث هسته ای می توانیم امتیازاتی بدهیم و چیزهای دیگری بگیرم در حالی که این موضع درست بر خلاف مواضع رهبر انقلاب است.