استان مرکزی در عملیات بیت المقدس ۲۷۲ شهید تقدیم انقلاب کرده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  "فرهاد شاه محمدی"، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار دیار آفتاب گفت: این برنامه ها با همکاری دستگاه های اجرایی مختلف در تمامی شهرستان های استان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب, دیار آفتاب, دیار آفتاب,


شاه محمدی اظهار کرد: دیدار با خانوده شهدای بیت المقدس، برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی، برگزاری صبحگاه مشترک در تیپ ۷۱ روح الله، کوهپیمایی در روز جمعه و حرکت به سمت قله نورالشهدا برخی از این برنامه ها است.

,
,


وی افزود: همچنین به همین مناسبت جشن سالروز فتح خرمشهر و لادت امام سجاد(ع) در عصر روز سوم خرداد در کنار یادمان شهدای گمنام در خیابان قائم مقام برگزار می شود.

,
,


مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: علاوه بر این برنامه ها ۱۴ عنوان برنامه درون سازمانی در ادارات برگزار می شود.

,
,


وی با اشاره به اینکه استان مرکزی در عملیات بیت المقدس ۲۷۲ شهید تقدیم انقلاب کرده است بیان کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای گرانقدر دیدار با خانواده شهدای بیت المقدس در این هفته انجام می شود.

,
,


شاه محمدی ادامه داد: سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان یک روز ملی در کشور رقم خورده و با توجه به اینکه باید رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی سینه به سینه و نسل به نسل به جوانان منتقل شود، گرامیداشت سوم خرداد از اهمیت بسزایی برخوردار است.

,
,


وی خاطر نشان کرد: آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد رویداد مهمی در تاریخ کشورمان است که باید با اجرای برنامه‌های مناسب و پر محتوا یاد و خاطره شهدای این روز را گرامی داشت.

,
,


انتهای پیام/ر

,
]
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر ۲۶۸ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در استان مرکزی برگزار می‌شود.