حکم اعدام شیخ نمر نشانه ناتوانی آل سعود در نبرد با مردم یمن است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سردار نقدی در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» در مورد اقدام آل سعود در صدور حکم اعدام شیخ نمر، اظهار کرد: رژیم آل سعود حاکمیتی که ارثی از اسلام نبرده و به دروغ خود را خادم خانه کعبه و حرمین شریفن می داند در نبرد با جبهه مقاومت اسلامی در کشور یمن با کودک کشی شکست خورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

وی صدور حکم اعدام شیخ نمر عالم وارسته جهان تشیع را ناتوانی در نبرد با مردم یمن برشمرد و تصریح کرد: آل سعود شکست های سنگینی در تمامی میدان ها خورده است و گرفتار یک نوع جنون شده است.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه آل سعود وحشیانه دست خود را رو کرده است و بعد از اسرائیل دست به کودک کشی زده است، اضافه کرد: آل سعود جنایتی بزرگ را در طول تاریخ اسلام به نام خود ثبت و ضبط کرد که یک لکه ننگ بزرگ و غیر قابل پاک شدن بر دامان حاکمیت عربستان سعودی است.

,

نقدی در خاتمه اظهار کرد: خاندان و سلسله آل سعود که پشت نقاب اسلامی که بر چهره دارند در جهان اسلام با حمایت از استکبار جهانی دست به خیانت زده اند.

,

انتهای پیام/پ

]
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آل سعود گرفتار یک نوع جنون شده است، گفت: حکم اعدام شیخ نمر نشانه ناتوانی آل سعود در نبرد با مردم یمن است.