مناظره "عزت" و خانم "میم" بر سر "حلزون"!
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا  وقتی سیدعزت‌الله ضرغامی رئیس رسانه ملی در پایان جلسه امروز هیئت وزیران از ساختمان اصلی پاستور خارج شد، خبرنگاری از او درباره علت تداوم تبلیغ یک محصول غیر استاندارد که تولید آن در روزهای اخیر متوقف شده، سؤال کرد.

وقتی رئیس رسانه ملی با دفاع از عملکرد سازمان متبوعش گفت که تبلیغ کرم «حلزون» قانونی بوده چون مانند سایر موارد مراحل قانونی خود را طی کرده است، خبرنگار این توضیح را قانع کننده ندانست.

واکنش ضرغامی به سماجت خبرنگار مذکور برای پاسخگویی در این زمینه البته جالب بود؛ وقتی که خانم خبرنگار از آقا عزت پرسید چرا باید رسانه ملی هم مانند شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان محصولی غیر استاندارد را تبلیغ کند و حقوق مردم را در نظر نگیرد؟

رئیس سازمان صداوسیما گفت: خانم! من این دوره را طی کردم. شما چند سالته؟ اسمتون چیه؟

وقتی خبرنگار خود را به طور کامل با اسم کوچک و نام فامیل معرفی کرد، ضرغامی با آوردن اسم کوچک او پاسخ داد: خانم ... خانم! آقای دکتر ... که رئیس آنجا [رسانه متبوع خبرنگار سؤال کننده] هستند، 30 سال است با هم کار رسانه‌ای می کنیم.

این موضوع جزئی که یک مراتب قانونی دارد و دارد انجام می شود، اصلاً در حد اینکه پیگیری شود نیست و نه فقط این بلکه در همه موارد، دستگاه‌های نظارتی و بهداشتی کار قانونی خود را انجام می دهند و شما می توانید جزئیات را از آنها بپرسید.
نکته جالب این بود که خبرنگار سؤال کننده از آقای ضرغامی هم همان جا اعلام کرد از توضیحات رئیس رسانه ملی قانع نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,
 
]
جلسه امروز هیات دولت یک حاشیه خواندنی از مناظره یک خانم خبرنگار با رئیس رسانه ملی داشت.