نقش 250 شهید گیلانی در عملیات بیت المقدس/ صدام خرمشهر را یکی از استان های عراق معرفی می کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مجید دوهندو در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران» در سالروز آزاد سازی خرمشهر با ارج نهادن بر مقاومت 33 روزه خرمشهر، اظهار کرد: سوم خرداد یادآور عملیات غرور آفرین بیت المقدس عملیاتی جهانی بود که منجر به آزاد سازی خرمشهر عزیز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

صدام در تجاوز به ایران خرمشهررا یکی از استان های عراق معرفی می کرد

, صدام در تجاوز به ایران خرمشهررا یکی از استان های عراق معرفی می کرد,

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: صدام در تجاوز به ایران بروی خرمشهر مانور می داد و جوانان ما بدانند و این تکه از خاک ایران را صدام جزء یکی از استان های عراق معرفی می کرد و در سراسر جهان یک مانور سیاسی پیروزی با معرفی خود به عنوان امیر عرب معرفی کرده بود.

,

آزاد سازی خرمشهر هیمنه صدام و شرق و غرب را شکست

, آزاد سازی خرمشهر هیمنه صدام و شرق و غرب را شکست ,

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با استناد به بیانات امام راحل به فرماندهان جنگ تحمیلی و همه نیروهای مؤمن در راستای لزوم آزاد سازی خرمشهر، اضافه کرد: با آزاد سازی خرمشهر عزیز این هیمنه صدام شکسته شد و همراهان شرقی و غربی اش شکسته شد چون همه به عراق در این نبرد کمک می کردند.

,

وی با بیان اینکه تمامی یگان های ویژه به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار بسیج مستضعفین در این حماسه بزرگ نقش داشتند، افزود: رزمندگان گیلانی در همان اوایل جنگ هزار کیلومتر راه را طی کردند تا در جنوب کشور در راستای دفاع از انقلاب اسلامی جان فشانی کنند.

,

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت ادامه داد: با دستور فرمان الهی امام راحل و اطاعت پذیری شهادت طلبانه نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش و بسیج پای کار آمدند و با حماسه آفرینی کمر ابرقدرت شرق و غرب را شکستند و صدام را به معنای واقعی زمین گیر کردند.

,

نقش 250 شهید گیلانی در عملیات بیت المقدس

, نقش 250 شهید گیلانی در عملیات بیت المقدس ,

دوهندو با تاکید بر اینکه دلیل بزرگی که صدام نتوانست سر بالا کند شکست در خرمشهر بود، گفت: با وجود موانعی که صدام در خرمشهر گذاشته بود کارشناسان نظامی دنیا بر این باور بودند که به هیچ عنوانی این شهر سقوط نخواهد کرد.

,

وی افزود: وقتی که خبر آزاد سازی خرمشهر را به امام راحل دادند معمار کبیر انقلاب آن جمله تاریخی «خرمشهر را خدا آزاد کرد» را فرمود که در تاریخ ثبت شد و باید بروی آن کار کرد.

,

انقلاب اسلامی ایران الهی است

, انقلاب اسلامی ایران الهی است ,

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با تشریح نقش قدرت های حاضر در میز مذاکره با 1+5 در برابر ایران اسلامی، ابراز کرد: تمامی این کشور ها دستشان به خون جمهوری اسلامی ایران آلوده است و هرکدام به نحوی در قالب کمک های پولی، تجهیزاتی و سلاح های ممنوعه و غیر ممنوعه به صدام در راستای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی کمک کردند.

,

دوهندو با تاکید بر اینکه کشور های حاضر در مذاکرات خاطر جمهوری اسلامی ایران را نمی خواهند، تصریح کرد: این قدرت ها مذاکرات را فرصتی برای ضربه زدن به ایران اسلامی می دانند که هر گز به این هدف شوم خود دست پیدا نخواهند کرد.

,

انتهای پیام/پ

]
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه صدام خرمشهر را یکی از استان های عراق معرفی می کرد، گفت: سوم خرداد یادآور عملیات غرور آفرین بیت المقدس با آزاد سازی خرمشهر عزیز است.