خرم آباد میزبان مسابقات جهانی 2015 کوراش
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  پایگاه خبری، تحلیلی ورزش لرستان نشست مشترک نایب رییس لرستانی فدراسیون جودو و کوراش کشورمان با رییس جهانی فدراسیون کوراش برگزار شد که در آن پیشنهاد میزبانی لرستان برای مسابقات جهانی 2015 مطرح شد و مورد موافقت قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری، تحلیلی ورزش لرستان,

آرش میراسماعیلی، در نشست مشترکی که با حضور حیدر فرمان رئیس فدراسیون جهانی کوراش و مدیر فنی شورای المپیک آسیا و شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک و  رضا نصیر نژاد، رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی کوراش، برگزار شده بود شرکت کرد که در این نشست به مسائل وضعیت کوراش در ایران اشاره کرد و برنامه پیشرفت این رشته را در اران مطرح نمود.

,

میراسماعیلی در این نشست پیشنهاد میزبانی خرم آباد را برای مسابقات جهانی کوراش عنوان کرد و ابراز داشت: برای پیشرفت این ورزش در ایران نیازمند برگزاری و میزبانی مسابقات بین المللی هستیم تا بتوانیم این رشته را به جایگاه مطلوبی برسانیم.

,

رئیس فدراسیون جهانی کوراش نیز ضمن استقبال از این پیشنهاد، عنوان کرد: با توجه به سابقه خوب ایران در این رشته و پتانسیل‌های موجود در این رشته ما آماده همکاری‌های لازم برای میزبانی ایران جهت مسابقات جهانی این رشته در سال 2015 می‌باشیم.

,

انتهای پیام/ر

]
رییس جهانی فدراسیون کوراش از میزبانی خرم آباد برای مسابقات جهانی این رشته استقبال کرد.