احمدی‌نژاد: یکایک شما باید بهترین و بالاترین باشید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران در آخرین مراسم ضیافت با ایتام در کسوت رئیس جمهور که امروز پس از نماز مغرب و عشا در محل مسجد سلمان نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، با خوش‌آمد گویی به پسران و دختران حاضر در مراسم گفت: در ماه مبارک رمضان بهترین و زیباترین سرنوشت را ما باید برای شما ملت ایران و همه آدم‌ها بخواهیم تا خداوند آن را رقم بزند چرا که در این ماه دعاها مستجاب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی با اشاره به اینکه خداوند بالاترین قدرت است و همه کارها دست خداست، افزود:‌ خداوند که ما را خلق کرده است در درون ما یک قدرت بی‌نهایت گذاشته است.

,

رئیس جمهور ادامه داد: انسان زمانی که دانشمندان بزرگی همچون ابن‌سینا، ابوریحان و خواجه‌نصیر را می‌بیند با خود تصور می‌کند که آیا می‌توان به چنین درجه‌ای رسید اما زمانی که انسان اراده می‌کند و به خدا توکل می‌کند تک‌تک آدم‌ها می‌توانند قوی‌ترین و مهم‌ترین انسان‌های روی زمین شوند.

,

احمدی‌نژاد گفت: برای رسیدن به چنین هدفی ما نیازمند تحمل سختی‌ها و همچنین صبر هستیم و اگر انسان سختی‌ها را تحمل نکند نمی‌تواند به جایی برسد.

,

وی افزود: تک‌تک شما مهم هستید شما باید قدر خود را بدانید و رسیدن به بالاترین رتبه را هدف خود قرار دهید چرا که اگر انسان پایین‌ترین رتبه را هدف قرار دهد به آن هم نمی‌رسد.

,

رئیس جمهور گفت:‌من امیدوارم یکایک شما بهترین و بالاترین باشید برای آن دعا می‌کنم و همچنین پشتیبانی و منتظرم چهره تک‌تک شما را در رسانه‌ها به عنوان افتخارآفرین ببینم.

,

بنابراین گزارش در این مراسم همچنین هدایایی به رسم یادبود به شرکت‌کنندگان در این مراسم از سوی رئیس جمهور اهدا شد. همچنین گروه‌‌های هنری شرکت‌کننده از سوی سازمان بهزیستی به اجرای سرود پرداختند.

,

منبع:فارس

,

انتهای پیام/ ن

,

 

]
رئیس‌جمهور در ضیافت افطار با ایتام خطاب به آنان گفت: تک‌تک شما باید بهترین و بالاترین باشید و من امیدوارم نام شما‌ را در رسانه‌ها به عنوان افتخارآفرین ببینم.