نارضایتی شهروندان سمنانی نسبت به تک نرخی شدن بنزین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاخه طوبی، دولت تدبیروامید روز گذشته در یک اقدام پیش بینی نشده خبر تک نرخی شدن قیمت بنزین و حذف سهمیه بندی را رسانه ای کرد که خبر آن برای عده ای از اقشار جامعه به مثابه زلزله ای ویران کننده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخه طوبی,

خبرنگار شاخه طوبی به جایگاههای عرضه سوخت در سمنان رفت تا نظر مردم را درباره تک نرخی شدن بنزین جویا شود:

,

, ,

همیشه گرانی ها به هم پیوند می خورد

,

تعمیرکار ماشین در خصوص نارضایتی مردم بخاطر تک نرخی شدن قیمت بنزین گفت: دولت خودش نمی داند دارد چکار می کند و بدون اطلاع رسانی قبلی این اقدام را انجام داده است.

,

, ,

این تعمیرکار ماشین تصریح کرد: دولت بدون توجه به وضعیت اقتصادی مردم و جامعه فشارهایی را ایجاد می کند که واقعا برای آنها تحمل این همه گرانی ها سخت و دشوار است.

,

وی افزود: همیشه گرانی ها به هم پیوند می خورد و بخصوص الان که بنزین گران شده است مسلما در اقلام خوراکی و ... نیز افرایش هزینه خواهند داشت.

,

 

,

افزایش بنزین، آرامش جامعه را بهم می زند

,

سید هادی حسینی، راننده تاکسی آژانس با اتقاد شدید از اقدام دولت در خصوص گرانی بنزین گفت:  با گرانی بنزین، نرخ کرایه ها افزایش خواهد یافت و این سبب نارضایتی مسافران خواهد شد.

,

 وی افزود: افزایش بنزین بیشتر قشر ضعیف جامعه را با مشکلات معیشتی روبرو می کند.

,

, ,

حسینی با بیان اینکه مسافران از افزایش قیمت کرایه ها اعتراض دارند، اظهار کرد: در ابتدای سال افزایش کرایه ها را داشتیم که با اعتراض شدید مردم روبرو شدیم با گرانی بنزین دیگر نمی شود که افزایش کرایه داشت و این برای کسانی که راننده هستند بصرفه نیست.

,

این راننده تاکسی درخصوص حذف سهمیه بندی بنزین ها گفت: بنده 200لیتر بنزین سهمیه داشتم دولت تا 12 شب گذشته وقت داده بود که از این سهمیه ها استفاده کنیم اما نمی شد چگونه باید آن را استفاده می کردیم؟

,

, ,

وی خاطرنشان کرد: باید دولت چند ماه جلوتر اعلام می کرد که از این سهمیه ها استفاده کنیم، با این کار خود آرامش جامعه را بهم زد.

,

این راننده تاکسی در خاتمه افزود: این منصفانه نیست و دیگر برای ما قشر راننده که سهمیه ای در کار نباشد این شغل واقعا فقط وقت گذرانی است و دردی را دوا نمی کند.

,

 

,

دولت باید قبل از این گرانی ها به مردم  آمادگی می داد

,

پارسا، کاسب سمنانی در باره گرانی های موجود گفت: دولت باید قبل از این گرانی ها به مردم  آمادگی می داد تا با اعتراضات مردم روبرو نشود و زودتر با این قضیه کنار بیایند.

,

, ,

این شهروند سمنانی افزود: افزایش هزینه بنزین بر کسب و کار ما تاثیر بسیاری دارد و الان هزینه ما بیشتر از درآمد خواهد بود.

,

 

,

گرانی بنزین، شوک بزرگی برای رانندگان تاکسی

,

بانوی سمنانی که در جایگاه بنزین بود با بیان اینکه 10 لیتر سوخت زده است، گفت: اعتراضات مردم در خصوص گرانی بنزین را بشنوید و در دستور کار قرار دهید.

,

این بانوی سمنانی خاطرنشان کرد: همسرم راننده است و با حذف سهمیه ها رانندگان  توانایی تامین بنزین را  نخواهند داشت و این وضعیت گرانی ها در معیشت ما تاثیر خواهد گذاشت.

,

, ,

وی گرانی بنزین را شوک بزرگی برای رانندگان تاکسی دانست و گفت: با گرانی بنزین اگر افزایش کرایه ها صورت گیرد با مخالفت های مردمی روبرو می شود.

,

 

,

افزایش قیمت بنزین سبب بالارفتن قیمت بسیاری از کالاها می شود

,

یکی دیگر از شهروندان سمنانی در اعتراض به این گرانی ها گفت: افزایش قیمت بنزین سبب بالارفتن قیمت بسیاری از کالاها می شود.

,

وی افزود: دولت قبل از اقدام این کار باید به فکر قشر ضعیف مردم باشد چون با این اوصاف تامین مخارج زندگی برایم بسیار سخت شده است.

,

, ,

این شهروندان سمنانی خاطرنشان کرد: این گرانی ها و پایین بودن حقوق کفاف زندگیم را نمی دهد و باید یا شغل دوم بگیرم یا تغیییر شغل دهم.

,

 

,

انتهای پیام/ر

,

 

,

 

]
شهروندان سمنانی نسبت به اقدام دولت در خصوص افزایش بنزین و برخی دیگر از حامل های انژری اعتراض کردند.