ایستگاه بعدی بیداری اسلامی عربستان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نگاه آبیک، بحران یمن وارد سومین ماه خود می شود. با وجود اعلام آتش بس های متعدد، رژیم آل سعود بارها آن را نقض کرده است و با قدرت هرچه تمام تر علیه این کشور یکه تازی می کند. در این اثنی اعراب در ادعایی واهی ایران را متهم به دخالت امور داخلی یمن می کنندکه با واکنش تند مقامات ایران مواجه شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگاه آبیک,

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی امام جمعه شهر آبیک در گفت و گو با خبرنگار نگاه آبیک، با اشاره به اقدامات وحشیانه رژیم سعودی تصریح کرد: رژیم سعودی نه تنها خادم حرمین نیست بلکه  بزرگترین خائن به حساب می آید، آن ها معاویه زمان هستند و فلذا انتهای مسیری که سعودی های در یمن در پیش گرفتند چیزی جز شکست نیست.

, نگاه آبیک,

وی با اشاره به نقش دولت آمریکا در این کشتار، اضافه کرد: استکبار جهانی و امربکا عامل تمام فتنه های منطقه به ویژه جنایت علیه مردم یمن و سوریه است و شما که به مردم مظلوم یمن نگاه می اندازید ظلم بیشمار آل سعود را می بینید که این ها هم ترفندهای استکبار است که این بار از آستین کشور عربستان بیرون آمده است .

,

نماینده ی ولی فقیه در شهرستان آبیک، به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان اشاره و عنوان کرد: حضرت ایت الله خامنه ای حفظه الله دولت آمریکا را بی ابروترین دولت در جهان دانست زیرا آمریکا آشکارا حمایت از اقدامات وحشیانه سعودی در یمن را در پیش گرفته است و از آن ها پشتیبانی سیاسی و نظامی می کند.

,

, , ,

این مسئول با اشاره به جنایات ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی علیه مردم بی دفاع یمن تأکید کرد: امروز اکثر کشورهای اسلامی در برابر این جنایت و نسل کشی در یمن سکوت کرده اند اما جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه از مردم مظلوم یمن دفاع کرده و از آنان حمایت می کند و خواهد کرد.

,

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که تمامی ظالمان جهان باید به مجازات اعمال  و کشتار خود برسند، خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران خواستار محاکمه سران مرتجع و جنایتکار آل سعود و متحدانش است.

,

وی در پایان گفت و گو با خبرنگار نگاه آبیک، با بیان اینکه  ایستگاه بعدی بیداری اسلامی در عربستان خواهد بود اظهار داشت: اقدامات غلط آل سعود در راستای حکم اعدام شیخ نمر عالم برجسته اسلامی، زنگ خطر سقوط آل سعود را به صدا در آورده است.

, نگاه آبیک,

حجت الاسلام عبدالصمد رمضانی امام جمعه موقت شهر آبیک نیز در گفت و گو با خبرنگار نگاه آبیک، اظهار داشت: عربستان با نابودی منابع آب و زیرساخت‌ ها، کودکان یمن را از حق اساسی محروم می‌ کند در حالی که ادعای سرپرستی جهان اسلام را دارد.

, نگاه آبیک,

وی عربستان و دولت آل سعود را خائنین به اسلام و قرآن و همچنین حضرت محمد (ص) دانست و عنوان کرد: سکوت عربستان در مورد نسل کشی مسلمانان در میانمار نیز خیانت به اسلام است.

,

امام جماعت مسجد جامع شهر آبیک در ادامه با اشاره به حکم اعدام آیت الله شیخ نمر باقر النمر نیز گفت: عربستان عالم برجسته و سرشناس این کشور که همواره خواستار اتحاد بین مسلمانان بوده را نیز به اعدام محکوم کرده است که این کار دولت ریاض نیز نقض آشکار حقوق بشر و آزادی بیان است؛ را نقیض می‌ کند.

,

این مسئول با اشاره به انفجارات صورت گرفته در مساجد شیعه در عربستان، تصریح کرد: انفجار مسجد شیعیان در استان «قطیف» در عربستان که ده‌ ها نمازگذار را به شهادت رساند نیز از دیگر اقدامات حمایت از تروریسم عربستان است.

,

, , ,

امام جمعه موقت شهر آبیک، اظهار داشت: عربستان علاوه بر این که از تروریسم  حمایت می‌ کند و در مقابل نسل کشی مسلمانان در میانمار و فلسطین سکوت کرده است اما داعیه سرپرستی جهان اسلام را نیز دارد و خود نیز مردم، کودکاان و زنان بی دفاع یمن را مورد حمله های موشکی خود قرار می دهند و آن ها را به شهادت می رساند.

,

وی با اشاره به این که عربستان به یکی دیگر از کشورهای بی ابرو و کودک کش تبدیل شده است، تصریح کرد: عربستان در سرکوب شیعیان علنی‌ تر اقدامات ظالمانه خود را از سرگرفته است، مخالفت با شیعیان و سرکوب آن ها در عربستان قبلا در سکوت خبری انجام می شود اما امروز با بمب به جان شیعیان افتاده اند.

,

حجت الاسلام رمضانی در ادامه با اشاره به کشتار شیعیان عربستان و بمب‌گذاری در مسجد امام علی (ع) و مسجد امام حسن(ع) متذکر شد: متاسفانه عربستان در سرکوب شیعیان علنی‌ تر اقدامات ظالمانه خود را از سرگرفته است، مخالفت با شیعیان و سرکوب آن ها در عربستان قبلا در سکوت خبری انجام می شود اما امروز شاهد آن هستیم که با بمب جان ده ها تن از برادران مسلمان شیعه را گرفته و به شهادت می رسانند.

,

این مسئول عربستان را در کشتار مردم مظلوم یمن محکوم کرد و اظهار داشت: پادشاه جدید عربستان گویا چراغ سبزی است که تروریست‌ ها برای گرفتن جان مسلمانان اندکی درنگ ندارند لذا، از زمانی که این فرد به جای ملک عبدالله به قدرت رسیده است کشتار مسلمانان چه در یمن و چه در خود عربستان به شدت افزایش یافته است.

,

, , ,

امام جماعت مسجد جامع شهر آبیک، با تاکید بر این که بمب‌ گذاری در مساجد عربستان حاوی یک پیام سراسری است تصریح کرد: این جماعت تازه به قدرت رسیده حتی به شهروندان و امنیت شهر های عربستان رحم نمی کنند و اگر قرار باشد علنا دست به کشتار شیعیان بزنند یک جنگ بزرگ مذهبی جهان اسلام را فراخواهد گرفت.

,

حجت الاسلام رمضانی در پایان گفت و گو با خبرنگار نگاه آبیک، با اظهار تأسف از شهادت ده ها تن از شیعیان عربستان در شهر دمام عربستان گفت: امیدواریم مجامع بین المللی سکوت خود را از این حجم عظیم کشتار که توسط سعودی ها انجام می شود بشکنند و برای نجات جان مردم یمن و شیعیان عربستان اقدام کارسازی انجام دهند.

, نگاه آبیک,

حجت الاسلام سید جلال حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهر آبیک، نیز در گفت و گو با خبرنگار نگاه آبیک، اظهار داشت: با بالا رفتن شمار قربانیان افراد غیر نظامی و آوارگانی که از بی ثباتی و حملات هوایی به رهبری ریاض فرار کرده اند، شکاف ها در یمن تعمیق می شود؛ به ویژه اینکه در این حملات زیر ساخت ها هدف قرار گرفته و تعداد زیادی بیمارستان، مدرسه و منزل شهروندان یمنی تخریب شده است.

, نگاه آبیک,

وی با بیان اینکه حضرت محمد(ص) در شرایط بسیار سخت و دشواری زندگی می کرد، یادآور شد: پیامبر زمانی که در اعراب بی عدالتی، فساد، بت پرستی، دخترکشی و بسیاری موارد دیگر وجود داشته است، زندگی می کردندند فلذا ایشان تواست با صبر و استقامت، مردم را از گمراهی و جاهلیت نجات دهد.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک، اامه داد: امروز کشورهای مظلوم و بی دفاع جهان که مورد ظلم ستمگران و وحشیان قرار گرفتند باید از پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) الگو بگیرند و ستمگران بدانند که وعده الهی نزدیک است.

,

این مسئول با بیان اینکه سازمان‌ های بین‌ المللی به هیچ وجه بین‌ المللی نیستند، ادامه داد: این سازمان‌ ها اغلب توسط چند کشور تشکیل شده و اداره می‌ شوند و به نقابی برای جنایت های ظالمان جهان تبدیل شده است.

,

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر این که سازمان‌ های بین‌ المللی در صدد تامین منافع ‌بانیان تشکیل دهنده خود هستند، افزود: این کشورها همان کشورهایی هستند که به اسم برقراری امنیت و آرامش امنیت را بر هم می‌ زنند، از جمله این کشورها آمریکا است.

,

, , ,

وی با تاکید بر نقش کشورهای مدعی حقوق بشر در ناامنی‌ های روی داده در جهان اضافه کرد: کشورهایی مانند آمریکا به یمن داشتن پول و رسانه و همچنین در اختیار گرفتن سازمان‌ های به اصطلاح بین‌ المللی هر کاری در جهان می‌ کنند از این رو به هیچ وجه امیدی به این سازمان‌ ها برای بهبود اوضاع حقوق بشری نیست.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک، در پایان  گفت و گو با خبرنگار نگاه آبیک، یادآور شد: پیامبر(ص) قرآن و عترت را در امت باقى گذاشت و به خوش رفتارى مقدم نمودن حق آن دو بر خود و گرفتن دین از آنان سفارش نمود  و این دو همواره باید در کنار هم باشند فلذا بسیاری از گرفتاری که جامعه دچار آن است عمل نکردن به سفارش پیامبر(ص) است.

, نگاه آبیک,

گفتنی است، عربستان از بامداد ششم فروردین، پس از شکست تمام طرح‌ ها و سیاست‌ هایش در یمن، به گزینه نظامی روی آورد و مناطق مختلف این کشور را آماج حملات هوایی خود قرار داد، برخی کشورهایی که از نظر اقتصادی به کمک‌ های عربستان نیازمندند نیز با تجاوز عربستان علیه یمن همراه شده‌اند.

,

انتهای پیام/ر

]
بحران یمن وارد سومین ماه خود شد و با وجود اعلام آتش بسهای متعدد، رژیم آل سعود بارها آن را نقض کرده است و با قدرت هرچه تمام تر علیه این کشور یکه تازی کرده است. مردم عربستان بیدار اند و این جنایات را محکوم می کنند.