گزینه سرمربیگری تیم ملی هندبال بدون امضای قرارداد ایران را ترک کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانادبیرفدراسیون هندبال دراین خصوص گفت: مذاکراتی را طی چند روزگذشته با این مربی بوسنیایی انجام دادیم که به نتیجه نهایی نرسید، اما دو طرف در کلیات توافق داشتند و مقرر شد در 10 روز آینده نظرنهایی را دو طرف در این زمینه اعلام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


فرامرز می آبادی افزود: مواردی را که دو طرف به توافق نرسیدند نمی توان نام اختلاف برآن گذاشت چرا که بسیار جزیی است و در همه موارد توافق شده و در نهایت به امضا قرارداد از سوی این مربی و فدراسیون خواهیم رسید تا عرفان اسماعیلاجیچ کار خود را از هشتم تیر ماه با تیم ملی هندبال کشورمان آغاز کند.

وی در پاسخ به این سووال که آیا موارد اختلافی روی مبلغ قرارداد است، گفت: دو طرف روی مبلغ قرارداد به توافق رسیدند که براساس اصول حرفه ای نمی توانم عدد آن را اعلام کنم و به هر حال در چنین مذاکراتی ممکن است دو طرف در 99 درصد موارد به توافق برسند اما تنها در موارد کوچکی به تفاهم نرسند.

وی در خصوص نام دستیار ایرانی سرمربی تیم ملی هم گفت: اسماعیلاجیچ در این مورد نقطه نظر خاصی نداشت و او به طور قطع با خود یک مربی بدنساز خارجی به همراه خواهد داشت و بعد از امضای قرارداد، فدراسیون در مورد دستیاران، مربی دروازه بانها و کادر پزشکی تصمیم گیری خواهد کرد.

دبیرفدراسیون هندبال تصریح کرد: فدراسیون هندبال قرارداد را برای این مربی ارسال خواهد کرد و امیدوارم که طی 10 روز آینده قرارداد به امضای دو طرف برسد و اسماعیلاجیچ کارش را در ایران آغاز کند.

می آبادی در مورد اصلیت این مربی گفت:او در شهر زاگرب پایتخت کروواسی به دنیا آمده اما اکنون دارای گذرنامه بوسنیایی است و در تیم ملی یوگسلاوی سابق نیز سابقه بازی دارد.

عرفان اسماعیلاجیج براساس گزینش نهایی کمیته فنی فدراسیون هندبال به عنوان نخستین گزینه از بین 20 مربی پیشنهاد شده اوایل این هفته به ایران آمد و پس از ارائه برنامه های پیشنهادی خود در خصوص هدایت تیم ملی بزرگسالان ایران و بررسی دقیق و فنی کارشناسان و متخصصان این کمیته از لحاظ فنی تایید شد.

تیم ملی هندبال ایران خود را برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو و جهانی 2017 آماده می کند.

پیش از این بروت ماچک سرمربیگری تیم ملی هندبال ایران را برعهده داشت.

ایرنا

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,
 
,

انتهای پیام /* 

]
عرفان اسماعیلاجیچ نامزد سرمربیگری تیم ملی هندبال کشورمان، بدون امضای قرارداد امروز(پنجشنبه) ایران را ترک کرد.