سرمربی تیم ملی والیبال آلمان: شانسی برای بردن ایران نداریم!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، سرمربی تیم ملی آلمان در نشست خبری پیش از بازی برابر آلمان اظهار کرد: ما شانسی برای پیروزی برابر ایران نداریم. ایران برابر صربستان سه امتیاز، برابر ایتالیا 4 امتیاز و برابر کوبا 5 امتیاز گرفته است و حالا آن‌ها به دنبال گرفتن 6 امتیاز برابر آلمان هستند. بازی بسیار سختی خواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

هینن ادامه داد: سبک بازی ایران و آلمان شبیه هم است. هر دو به دنبال کسب نتیجه هستیم و می‌خواهیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. به نظر من تفکر اول ما باید نمایش قابل قبول باشد. ایرانی‌ها تیمی جوان و خوب دارند که به بهترین شکل بازی می‌کند و آن‌ها در این مسابقه به فکر پیروزی برابر تماشاگران‌شان هستند و 6 امتیاز بازی را می‌خواهند.

,

سرمربی آلمان به خبرنگاران گفت: ما در این دو مسابقه به 6 امتیاز فکر نمی‌کنیم. اگر یکی از دو بازی را ببریم جای خوشحالی دارد.

,

او در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه فکر می‌کنید ایران نسبت به گذشته چقدر پیشرفت کرده است اظهار کرد: ما برابر ایران در گذشته یک بازی داشتیم که پیروز شدیم. نمی‌شود وضعیت کنونی را با گذشته مقایسه کرد. ایران چند بازیکنش را عوض کرده و شرایط متفاوتی دارد. به طور مثال فرهاد قائمی در آن زمان بازی کرد اما هم‌اکنون در چند مسابقه حضور نداشته است و جایگزین‌های خوبی در تیم بازی می‌کنند. به نظر من وضعیت ایران خوب است و بازیکنان آماده‌ای در اختیار دارد.

,

منبع:ایسنا

,

انتهای پیام/ن

]
ریتال هینن می‌گوید تیم ملی والیبال آلمان به پیروزی برابر ایران فکر نمی‌کند.