توجه دولت به کنسرت های موسیقی، در جهت دو قطبی کردن کشور است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حجت‌الاسلام مهدی حسن‌زاده در گفتگو با ندای گناباد گفت: مشکل امروز کشور، لغو کنسرت موسیقی نیست که وزیر ارشاد و رییس جمهور به ان می پردازد و هدف انها از پرداختن به این موضوع، ایجاد فضای دوقطبی در جامعه و موج سازی تصنعی برای موج سورای در انتخابات مجلس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای گناباد,

وی با بیان اینکه تصمیم گیری وزارت ارشاد برای لغو یا برگزاری کنسرت های موسیقی کافی نیست، خاطرنشان کرد: امام راحل بارها بیان کردند که اگر مسوول در نظام جمهوری اسلامی خواسته باشند قانون را اجرا کند، باید مبتنی بر شرع اسلام و آرمان های نظام باشد.

,

حجت‌الاسلام حسن زاده ترویج باورهای دینی را وظیفه ذاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و افزود: خط مقدم جبهه فرهنگی در عرصه جنگ نرم، وزارت ارشاد است اما وزارت ارشاد از وظیفه اصلی خود شانه خالی می کند و علاوه بر واگذاری وظیفه خود به سایر نهاد های فرهنگی، از کنسرت های موسیقی نیز حمایت می کند.

,

عضو هیئت مدیره مجموعه رهپویان معروف، با اشاره به اینکه حضرت امام (ره) در ابتدای انقلاب خواستار جمع آوری موسیقی به عنوان تسخیر کننده افکار جوانان بود، تصریح کرد: متاسفانه به این اندیشه امام توجه جدی صورت نگرفت و امروز شاهد آسیب های آن در جامعه اسلامی می باشیم.

,

حجت‌الاسلام حسن زاده افزود: مشکلات روانی، اجتماعی، مشکلات جسمی، گسترش فحشا و بی بند و باری، افسردگی و خمودگی در جامعه، اتلاف  وقت، از بین رفتن نیروی فکری، سلب غیرت، هیجان های تصنعی و سلب اراده از جوانان تنها برخی از پیامدهای منفی استفاده از موسیقی و برگزاری کنسرت های موسیقی می باشد.

,

انتهای پیام/گ

]
عضو هیئت مدیره مجموعه رهپویان معروف گفت: مشکل امروز کشور، لغو کنسرت موسیقی نیست که وزیر ارشاد و رییس جمهور به ان می پردازد و هدف انها از پرداختن به این موضوع، ایجاد فضای دوقطبی در جامعه و موج سازی تصنعی برای موج سورای در انتخابات مجلس است.