مربی کشتی در کادر فنی تیم ملی ووشو!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا با تصمیم مسوولان فدراسیون ووشو مبنی بر اضافه شدن یک مربی کشتی به کادر فنی و پس از مذاکره با فدراسیون کشتی، علیرضا رضایی‌منش به کادر فنی تیم ملی بزرگسالان ایران در بخش ساندای مردان اضافه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

رضایی منش از سال 1383 عضو کادر فنی تیم های ملی نوجوانان و جوانان کشتی بوده است و سال گذشته توانست تیم جوانان را در رسیدن به قهرمانی جهان پس از 19 سال، کمک کند.

,

 

,

وی هم اکنون به عنوان عضو کمیته فنی مربیان فدراسیون کشتی نیز فعالیت می کند.

,

 

,

رضایی منش در خصوص حضورش در کادر فنی تیم ملی ووشو، عنوان کرد: هدفم خدمت به ورزش ایران است و پس از این که سال‌ها در کشتی حضور داشتم حالا می خواهم تجربیاتم را در اختیار ووشوکاران قرار دهم و امیدوارم بتوانم نقشی در رسیدن سانداکاران ایران به موفقیت داشته باشم.

,

 

,

وی افزود: چندین مبارزه ساندا را تماشا کرده و بررسی های لازم را در خصوص این نوع مبارزه داشته و می‌دانم که فنون درگیری، پرتابی و زیرگیری در آن نقش مهمی برای امتیاز گیری و رسیدن به پیروزی دارد.

,

 

,

مربی تیم ملی ووشوی ایران ادامه داد: به خوبی می‌دانم که فنون زیرگیری و درگیری چقدر دارای اهمیت است.

,

 

,

وی افزود: تمرینات تیم ملی بزرگسالان از یکم مردادماه آغاز می شود. به دلیل زمانی که در اختیار داشتم، چند جلسه ای در تمرینات جوانان حضور یافتم و نکات ابتدایی را در اختیار آنان قرار دادم و حتما باز هم در تمرینات جوانان شرکت خواهم کرد.

,

 

,

رضایی‌منش در ادامه تصریح کرد: در کنار حسین اوجاقی برنامه‌ریزی لازم را برای آماده سازی تیم ملی بزرگسالان انجام خواهیم داد تا به امید خدا در آزمون جهانی به نتایج درخشانی دست یابیم.

,

 

,

این مربی گفت: البته هر روز در حال تکمیل اطلاعات خود از ساندا هستم تا با دست پر، کارم را دنبال کنم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام

]
علیرضا رضایی‌منش به کادر فنی تیم ملی ووشوی بزرگسالان ایران در بخش ساندا اضافه شد تا به عنوان مربی فنون درگیری و کشتی به کادر فنی یاری رساند.