حرفهای ملی پوشان والیبال ایران بعد از باخت به لهستان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

غلامی: باختیم ولی چرا ندارد

, غلامی: باختیم ولی چرا ندارد,

 

,

عادل غلامی پس از شکست 3 بر یک تیم ملی والیبال کشورمان مقابل لهستان در هفته هفتم لیگ جهانی والیبال درباره اینکه چرا در این بازی شکست خوردیم، اظهار داشت: باختیم ولی چرا ندارد. لهستانی‌ها قهرمان جهان هستند و خیلی خوب بازی کردند. ما هم سعی کردیم بهترین بازی‌مان را انجام دهیم اما لهستانی‌ها استثنایی بودند.

,

«این باخت چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نمی‌کند»، وی با بیان این جمله ادامه داد: چند روز بود که به بازی مقابل لهستان فکر می‌کردم. متأسفانه نتیجه را واگذار کردیم اما هنوز هم شانس صعود داریم. باید منتظر بازی آمریکا و لهستان باشیم تا ببینیم در آن دو بازی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

,

مهدوی: لهستانی‌ها اَلکی قهرمان جهان نشده‌اند

, مهدوی: لهستانی‌ها اَلکی قهرمان جهان نشده‌اند,

مهدی مهدوی در خصوص شکست 3 بر یک تیم والیبال کشورمان مقابل لهستان در هفته هفتم لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: لهستانی‌ها با جو سالن آزادی آشنا شده بودند و همین موضوع در بازی دوم کار ما را سخت کرد. البته آنها قهرمان جهان بودند و اَلکی هم به این عنوان نرسیده‌اند.

,

وی درباره اینکه تیم ایران چقدر برای صعود به فینال لیگ جهانی والیبال شانس دارد، گفت: هیچ چیز معلوم نیست و ما باید منتظر بازی لهستان - آمریکا باشیم. ما شانس صعود داریم و باید مقابل روسیه کار خودمان را انجام بدهیم.

,

صنوبر : لهستان کم اشتباه بود

, صنوبر : لهستان کم اشتباه بود,

، حسن صنوبر  پس از باخت به لهستان اظهار داشت: به هر حال فشار تیم لهستان بسیار بالا بود. آن‌ها چند تغییر نسبت به بازی قبل داشتند و واقعا بی نقص بازی کردند. بازیکنان ما هم خیلی زحمت کشیدند. سعی کردیم از نقاط قوت خود استفاده کنیم اما لهستان بسیار کم اشتباه بازی کرد.

,

وی افزود: ما در هر بازی برای برد بازی می کنیم. ما باید هفته آینده دو بازی مقابل روسیه را ببریم و امیدوار باشیم دو بازی لهستان و آمریکا به سود ما رقم بخورد تا بتوانیم به دور بعد صعود کنیم.

,

 

,

hkjihانتهای پیام/

,

 

]
بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان می‌گوید با اینکه نتیجه را به لهستان واگذار کرده‌ایم ولی این باخت چرا ندارد.