تجمع پرستاران همدان در اعتراض به کاهش حقوق با اجرای طرح قاصدک
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نافع،  این تجمع صنفی اعتراض‌آمیز با حضور نزدیک به 300 نفر از پرستاران و کادر درمانی مراکز درمانی همدان در تقاطع خواجه رشید صورت گرفته و ترافیک شدید و حتی مسدود شدن خیابان را به دنبال داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

پرستاران با در دست داشتن پلاکارد و سر دادن شعار "حمایت، حمایت" پیگیری مسئولان استان را برای رفع این مشکل را خواستار شدند.

,

یکی از معترضان در این‌باره به خبرنگار ما گفت: اجرای طرح "پرداخت مبتنی بر عملکرد" ویژه پرستاران، ظلم به این قشر بوده و با حق‌الزحمه‌ای و روزمزد شدن حقوق، کسر مرخصی‌ها حتی استعلاجی از حقوق و کسر به دلیل خطا  عملا چیزی دست خبرنگاران را نمی‌گیرد.

,

وی افزود: این کاهش درحالیست که حقوق مسئولان بخش‌ها چند برابر شده و تفاوت قابل ملاحظه‌ای بین رقم دریافتی آن‌ها با پرستاران و کادر درمانی دیده می‌شود.

,

این فرد اعلام کرد: البته هنوز حقوق واریز نشده، اما براساس اطلاعاتی که از حسابداری به ما رسیده قرار است از این پس کسر حقوق منظور شود.

,

در این تجمع، خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، موسوی بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، فرماندار، معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار و جمع دیگری از مسئولان استان حضور یافته و قول پیگیری مشکلات را دادند.

,

سپس معترضان به همراه مسئولان حاضر راهی مرکز همایشهای دانشگاه علوم پزشکی همدان شدند تا درخصوص راهکارهای ممکن برای برطرف شدن مشکل با یکدیگر به گفتگو بنشینند.

,

لازم به ذکر است؛ پای یکی از ماموران نیروی انتظامی به دلیل برخورد تاکسی با وی در این محل زخمی شد.

,

 

,
,
,
,
,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/پ

]
صبح امروز جمعی از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های مختلف همدان در اعتراض به روش جدید پرداخت حقوق خود در مقابل دانشگاه علوم پزشکی تحصن کردند.