۲۳ تیر؛ اولین خشت مقابله بصیرت مردمی با فتنه های نوین/ سرنوشت آتش بیاران ۱۸ تیر + سند و تصویر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  به نقل از پایگاه خبری مرصاد، درگیری های پراکنده که از نیمه شب پنجشنبه آغاز شده بود، تا صبح روز جمعه ۱۸ تیر ۱۳۷۸ ادامه یافت و افراد نقابدار مستقر در کوی و پشت بام های مشرف به خیابان کارگر با پرتاب سنگ و اشیای سخت و سردادن شعارهایی علیه ارکان نظام، درصدد تهییج دانشجویان از یک سو و شدت عمل نیروهای انتظامی و امنیتی در برخورد با دانشجویان از سوی دیگر بودند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, مرصاد, مرصاد,

حدود ساعت ۱۱ صبح ، بالاخره جلسه شورای تأمین استان در استانداری تشکیل می شود و حادثه شب گذشته را بررسی می کند. حوالی ظهر روز جمعه به نیروهای انتظامی دستور داده می شود که از صحنه خارج شوند. در این میان برخی چهره های سیاسی وارد کوی دانشگاه می شوند.

,

مجید انصاری، موسوی لاری، دکتر معین، فائزه هاشمی، خانم کروبی، مصطفی تاج زاده، عبدالله نوری، درودیان، اکبر گنجی، ابراهیم اصغرزاده و… از جمله این افراد بودند.

, مجید انصاری، موسوی لاری، دکتر معین، فائزه هاشمی، خانم کروبی، مصطفی تاج زاده، عبدالله نوری، درودیان، اکبر گنجی، ابراهیم اصغرزاده و… از جمله این افراد بودند.,

فضای دانشگاه همچنان متشنج است و سخنان برخی از این چهره های سیاسی که به ظاهر برای آرام کردن دانشجویان به داخل کوی رفته بودند، تشنج را شعله ورتر می سازد به گونه ای که بار دیگر گروه هایی سازمان یافته از محوطه کوی خارج شده و در خیابان کارگر ضمن ضرب و شتم مردم و ایراد خسارت به اموال عمومی، درگیری های پراکنده ای را با نیروهای انتظامی مستقر در اطراف کوی دانشگاه شکل می دهند.

,

در این میان پیاده نظام هایی از عناصر نهضت آزادی، حزب ملت، نیروهای ملی ـ مذهبی، سلطنت طلبان و افراد وابسته به کانون نویسندگی خود را به تظاهر کنندگان رساندند و با توزیع اعلامیه ها و بیانیه هایی سعی در تهییج و گسترش دامنه آشوب ها در سطح شهر داشتند.

,

فرماندهان وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نامه اعتراضی و سرگشاده خطاب به محمد خاتمی رئیس جمهور وقت نوشتند:

, فرماندهان وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نامه اعتراضی و سرگشاده خطاب به محمد خاتمی رئیس جمهور وقت نوشتند:,

“جناب آقای رئیس‌جمهور، حمله به کوی دانشگاه همان‌طوری که رهبر بزرگوار و مظلوم این انقلاب فرمودند امری ناپسند، زشت و بد بود و علی‌رغم این‌که سخت‌ترین و تندترین برخوردها با آن انجام پذیرفت اما همه‌ مردم به دلیل ناپسندی عمل انجام شده این برخوردها را پذیرفته و بر آن صحه گذاردند، اما سؤال مهم و پرابهام این است که آیا فاجعه فقط همین بود؟ صرفاً همین موضوع قابل پیگیری و توجه و اعتراض و تحصن است که چند وزیر به خاطر آن استعفا دهند، شورای امنیت تشکیل جلسه بدهد و گروه تحقیق تشکیل گردد، اما آیا حرمت‌شکنی و توهین به مبانی این نظام، تاسف و پیگیری ندارد؟ آیا چند روز امنیت کشور را دچار اخلال کردن و به هر مؤمن و متدین حمله کردن و آتش زدن فاجعه نیست؟ آیا زیر سئوال بردن جمهوری اسلامی، این یادگار ده‌ها هزار شهید و شعار علیه آن دادن فاجعه نیست؟ جناب آقای خاتمی، چند شب پیش وقتی گفته شد عده‌ای با شعار علیه رهبر معظم انقلاب به سمت مجموعه‌ شهید مطهری در حرکت‌اند، بچه‌های کوچک ما در چشم ما نگریستند، انگار از ما سؤال می‌کردند غیرت شما کجا رفته است؟

, “جناب آقای رئیس‌جمهور، حمله به کوی دانشگاه همان‌طوری که رهبر بزرگوار و مظلوم این انقلاب فرمودند امری ناپسند، زشت و بد بود و علی‌رغم این‌که سخت‌ترین و تندترین برخوردها با آن انجام پذیرفت اما همه‌ مردم به دلیل ناپسندی عمل انجام شده این برخوردها را پذیرفته و بر آن صحه گذاردند، اما سؤال مهم و پرابهام این است که آیا فاجعه فقط همین بود؟ صرفاً همین موضوع قابل پیگیری و توجه و اعتراض و تحصن است که چند وزیر به خاطر آن استعفا دهند، شورای امنیت تشکیل جلسه بدهد و گروه تحقیق تشکیل گردد، اما آیا حرمت‌شکنی و توهین به مبانی این نظام، تاسف و پیگیری ندارد؟ آیا چند روز امنیت کشور را دچار اخلال کردن و به هر مؤمن و متدین حمله کردن و آتش زدن فاجعه نیست؟ آیا زیر سئوال بردن جمهوری اسلامی، این یادگار ده‌ها هزار شهید و شعار علیه آن دادن فاجعه نیست؟ جناب آقای خاتمی، چند شب پیش وقتی گفته شد عده‌ای با شعار علیه رهبر معظم انقلاب به سمت مجموعه‌ شهید مطهری در حرکت‌اند، بچه‌های کوچک ما در چشم ما نگریستند، انگار از ما سؤال می‌کردند غیرت شما کجا رفته است؟,

جناب آقای رئیس‌جمهور، امروز وقتی چهره‌ رهبر معظم انقلاب را دیدیم مرگ خودمان را از خداوند طلب کردیم چون که کتف‌هایمان بسته است و خار در چشم و استخوان در گلو باید ناظر پژمرده شدن نهالی باشیم که حاصل ۱۴ قرن سیلی و زجر شیعه و اسلام است. جناب آقای رئیس‌جمهور، اگر امروز تصمیم انقلابی نگیرید و رسالت اسلامی و ملی خودتان را عمل نکنید، فردا آن‌قدر دیر و غیرقابل جبران است که قابل تصور نیست. در پایان با کمال احترام و علاقه به حضرت‌عالی اعلام می‌داریم کاسه‌ صبرمان به پایان رسیده و تحمل بیش از آن را در صورت عدم رسیدگی، برخود جایز نمی‌دانیم”

, جناب آقای رئیس‌جمهور، امروز وقتی چهره‌ رهبر معظم انقلاب را دیدیم مرگ خودمان را از خداوند طلب کردیم چون که کتف‌هایمان بسته است و خار در چشم و استخوان در گلو باید ناظر پژمرده شدن نهالی باشیم که حاصل ۱۴ قرن سیلی و زجر شیعه و اسلام است. جناب آقای رئیس‌جمهور، اگر امروز تصمیم انقلابی نگیرید و رسالت اسلامی و ملی خودتان را عمل نکنید، فردا آن‌قدر دیر و غیرقابل جبران است که قابل تصور نیست. در پایان با کمال احترام,

, , ,

فتنه پیچیده ۱۸ تیر در سال ۱۳۷۸ زوایای پنهانی داشت که اگر برای مردم توضیح داده و مسائل پشت پرده آن تبیین میشد هیچ گاه شاهد فتنه ۱۳۸۸ نمی بودیم توضیح و بیان فتنه ها از سال ۱۳۶۸ تا کنون که در دو مقطع زمانی ۷۸ و ۸۸ شکل گرفته به یقین شورش اشرافیت بر جمهوریت بوده است.

, شورش اشرافیت بر جمهوریت, شورش اشرافیت بر جمهوریت,

توضیح بیشتر از حوصله مخاطب خارج است ولی برای آیینه عبرت سرنوشت برخی مسببان آن جهت اطلاع خوانندگان گرامی مختصر شرح داده میشود تا در تاریخ ثبت شود کسانی که از چارچوب نظام و مردم خارج شوند باید به آغوش دشمن پناه ببرند.

,

طراحی فتنه ۱۸ تیر ۱۳۷۸ توسط روزنامه سلام و روزنامه های زنجیره ای مثل صبح امروز انجام شد حلقه کیان و حلقه روزنامه های زنجیره ای پتانسیل خود از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۸ علیه نظام را به بهانه طرح اصلاح قانون مطبوعات آزاد کردند. روزنامه نشاط به مدیر مسئولی ماشاء الله شمس الواعظین و روزنامه خرداد به مدیر مسئولی عبدالله نوری آتش بیار معرکه بودند.

,

نتیجه فتنه پیچیده ۱۸ تیر شد که هیچ زمان فرصت مناسبی پدید نیامد تا پشت صحنه آن به مردم معرفی گردد.

,

, , ,

علی افشاری ۲۰ تیرماه ۱۳۷۸ – تهران دفتر تحکیم وحدت

, علی افشاری ۲۰ تیرماه ۱۳۷۸ – تهران دفتر تحکیم وحدت ,

علی افشاری که پدرش از فعالین نهضت آزادی آذربایجان شرقی بود در سال های ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۰ به پشتوانه وزارت علوم دکتر معین علیه مقدسات و نظام سخنرانی های تندی داشت حضور در کنفرانس ضد انقلاب در برلین نمونه بارز اقدامات ضد انقلابی این فرد سست عنصر است.

,

, , ,

علی افشاری ؛ عبدالکریم سروش ؛ فریبا داودی مهاجر در کنار مجریان VOA

, علی افشاری ؛ عبدالکریم سروش ؛ فریبا داودی مهاجر در کنار مجریان VOA ,

آمریکا ۱۳۸۹ فریبا داودی مهاجر مادر زن علی افشاری دبیر سابق تحکیم وحدت است او در سال های دولت اصلاحات از ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۲ مشاور سید محمد خاتمی رییس جمهور وقت بوده و در نهاد ریاست جمهوری مشغول به کار بوده است.

,

, , ,

احمد باطبی در جلسه طراحی ضد انقلاب برای تجمع مقابل سازمان ملل در زمان حضور دکتر احمدی نژاد در نیویورک، عکس بعدی احمد باطبی با رییس جمهور سابق آمریکا جورج بوش در حال خوش و بش است،پول در قبال جاسوسی از ایران.احمد باطبی با عکس خود در ۱۸ تیر ۱۳۷۸ توانست به خارج از کشور فرار کند مدتی در اردوگاه منافقین در اشرف آموزش نظامی دید و بعدها توسط افسران سازمان CIA به آمریکا فرستاده شد.مشکلات عدیده اخلاقی و مصرف مواد مخدر باعث شد او از رسانه دولتی VOA اخراج شود.

,

, , ,

امیر عباس فخرآور دیگر فتنه گر ۱۸ تیر ۱۳۷۸ است وی با کمک یک یهودی ایرانی تبار به نام ساغر کسرایی سال گذشته در سفر به اسراییل در دیدار با لیونی وزیر سابق و فاسد وزارت خارجه رژیم اشغالگر قدس ثابت کرد مقصد نهایی تمام فتنه گران نابودی است. فخرآور در این دیدار به دست چپ لیونی دست بند سبز بست تا برای همگان معلوم شود شعار نه غزه نه لبنان سبزها در تهران طراحی کجا بوده است؟!

,

, , ,

فاطمه حقیقت جو درکنار آرام حسامی وشهریار آهی مشاورین ربع پهلوی سال ۱۳۹۰ سوئد ، در این نشست که برای براندازی جمهوری اسلامی! افراد از گروهک های فسیل شده گرد هم آمده بودند ، یکی از حضار در زمان سخنرانی فاطمه حقیقت جو از او پرسید شما برای آزادی ایران ! (براندازی) چه خواهید کرد؟ فاطمه حقیقت جو در پاسخ روسری و مانتوی خود را در آورد و اعلام کرد با همین شکل به ایران خواهم رفت!

,

, , ,

فاطمه حقیقت جو نماینده مجلس در دوره ششم در تلویزیون دولتی آمریکا VOA بر علیه وطن موضع گیری کرد و توسط افرادی که در این برنامه از گروهک های ضد انقلاب حضور داشتند به دلیل موضع گیری های سطحی و بچه گانه مورد تمسخر قرار گرفت و متهم به نفوذی در ضد انقلاب خارج از کشور شد.لازم است توضیح داده شود فاطمه حقیقت جو که در ایالت ماساچوست زندگی میکند به واسطه شوهرش (محمد تهوری) جذب سازمان منافقین شده است و در همایش هایی به نفع منافقین خونخوار صحبت میکند.

,

, , ,

فاطمه حقیقت جو ، اکبر گنجی ، یوسفی اشکوری در راهرو کنگره آمریکا ، متقاضی برای دیدار با اعضاء کنگره برای جذب حمایت مالی (کاسه گدایی به طرف دشمنان ایران) وزارت خارجه آمریکا با اجازه کنگره مبلغی را سالیانه در اختیار گروه های معارض با جمهوری اسلامی میگذارد.

,

, , ,

یوسفی اشکوری – آمریکا ۱۳۸۹ میتینگ گسترده ای ! بر علیه جمهوری اسلامی ترتیب داده است

, یوسفی اشکوری – آمریکا ۱۳۸۹ میتینگ گسترده ای ! بر علیه جمهوری اسلامی ترتیب داده است,

, , ,

اکبر گنجی در کنار خواننده فاسد و جاسوس انگلیس در تجمع سبزها مقابل سازمان ملل در سال ۱۳۸۸، اکبر گنجی معروف به اکبر پونز در بین ضد انقلاب متهم به جاسوسی برای سازمان های امنیتی در ایران است.وی با حضور در تلویزیون های بی بی سی و صدای آمریکا با عنوان کارشناس شرکت میکند که در هر حضور از سوی دیگر میهمانان جلسه متهم به بی خردی میگردد او هم اکنون در آمریکا زندگی میکند و در موسسه محسن سازگارا بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال برنامه ریزی و همچنین جاسوسی برای دستگاه های اطلاعاتی آمریکا است.

,

, , ,

سرانجام مردم غیور تهران در یک حضور پرشور در ۲۳ تیرماه طومار فتنه گران را پیچیدند و ثابت کردند به سفارش بناینگذار جمهوری اسلامی پشت سر ولایت فقیه ایستاده اند تا آسیبی به مملکت نرسد.دبیر وقت شورای ملی در سخرانی خود اعلام کرد ولایت مظهر وحدت و اقتدار ملی است. درک این مسئله بسیار ساده است که فتنه ۷۸ و در پی آن درگیری های سال ۸۸ توسط حضور مردمی پایان یافت.این حضور مردمی توانست دو پروژه ۱۰ ساله جریان های معاند نظام را که تمام توان و هزینه خود را برای براندازی متمرکز کرده بودند، به فراموشی بسپارد؛ ولی هنوز داغ این موضوع به دل شیفتگان بازگشت آن روزها مانده است و سعی می کنند تقابل مردمی آن روزها را با قرار دادن در چارچوب کلمه”لباس شخصی” مورد هجوم قرار بدهند.

, درک این مسئله بسیار ساده است که فتنه ۷۸ و در پی آن درگیری های سال ۸۸ توسط حضور مردمی پایان یافت, ., این حضور مردمی توانست دو پروژه ۱۰ ساله جریان های معاند نظام را که تمام توان و هزینه خود را برای براندازی متمرکز کرده بودند، به فراموشی بسپارد؛ ولی هنوز داغ این موضوع به دل شیفتگان بازگشت آن روزها مانده است و سعی می کنند تقابل مردمی آن روزها را با قرار دادن در چارچوب کلمه”لباس شخصی” مورد هجوم قرار ,

انتهای پیام/

]
درک این مسئله بسیار ساده است که فتنه ۷۸ و در پی آن درگیری های سال ۸۸ توسط حضور مردمی پایان یافت.این حضور مردمی توانست دو پروژه ۱۰ ساله جریان های معاند نظام را که تمام توان و هزینه خود را برای براندازی متمرکز کرده بودند، به فراموشی بسپارد.