اکران رستاخیز در سازمان بسیج با طعم افطاری ساده
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا در آستانه لیالی مبارک قدر و سالروز شهادت حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام، فیلم سینمایی رستاخیز به کارگردانی احمدرضا درویش در سالن پنج آذر سازمان بسیج مستضعفین اکران شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این اکران سردار سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسئولین بسیج حضور داشتند. همچنین تقی علی قلی زاده تهیه کننده و سید علی قائم مقامی مدیر تولید فیلم نیز به نمایندگی از عوامل فیلم از نحوه ساخت و مراحل تولید آن گفتند.

,

, ,

 

,

این فیلم که در ژانر تاریخی ساخته شده، به بازخوانی برشی از تاریخ که از زمان مرگ معاویه آغاز و به روز عاشورا منتهی می شود پرداخته است و کارگردان سعی دارد دراین فیلم مخاطب را به تعمق و تفکر درباره واقعه عاشورا وادارد.

,

گفتنی است منتقدان واکنش های متفاوتی را نسبت به فیلم رستاخیز نشان دادند، اما پس از نمایش، فیلم با اقبال خوب و رضایت نسبی تماشاگران دراین برنامه روبرو شد.

,

 

,

, ,

 

,

تولید و ساخت آثار فاخر سیمایی با موضوع تاریخ اسلام به هر حال پیچیدگی ها و سختی های فراوانی دارد و به همین دلیل کمبودهای بسیاری در این حوزه در تولیدات سینمایی کشور ما وجود دارد. در شرایط کنونی که دشمنان اسلام با استفاده حداکثری از صنعت سینما و هنر هفتم به دنبال تخریب چهره رحمانی اسلام و ارائه تصویری خشن و دگرگون از اسلام را دارند، ضرورت ساخت و تولید آثاری فاخر که قابلیت پخش جهانی داشته باشند، صد چندان است.

,

 

,

, ,

البته خوشبختانه در سال های اخیر، پروژه های بزرگی مانند رستاخیز، محمد (صلوات الله علیه) و ... ساخته شده و همچنان نیاز است در این عرصه با حمایت های همه جانبه و سرمایه گذاری های درست این روند شتاب یافته و کارگردانان هنرمند ایرانی، شکوفایی اوج هنر خود را در این زمینه بروز دهند.

,

, ,

 

,

پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در انتهای برنامه حاضران بر سر سفره افطاری ساده به میزبانی سازمان بسیج، روزه خود را افطار کردند.

,

 

,

, ,

 

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/ط

]
در شرایط کنونی که دشمنان اسلام با استفاده حداکثری از صنعت سینما و هنر هفتم به دنبال تخریب چهره رحمانی اسلام و ارائه تصویری خشن و دگرگون از اسلام را دارند، ضرورت ساخت و تولید آثاری فاخر که قابلیت پخش جهانی داشته باشند، صد چندان است.