بیانیه جامعه ورزش خمام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خوبان خبر، جامعه ورزش خمام در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم بی دفاع فلسطین بیانیه ای صادر نموده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خوبان خبر, خوبان خبر, جامعه ورزش خمام در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم بی دفاع فلسطین بیانیه ای صادر نموده است.,

در این بیانیه آمده است: ما حملات سبعانه و مکرر اسرائیل به مردم بی دفاع فلسطین را محکوم می کنیم و از مبارزات مردم فلسطین برای آزادی و حفظ خانه و کاشانه خود دفاع می نماییم.

,

این مبارزه همواره الهام بخش و یاریگر مردم جهان برای مبارزه با استبداد بوده است و بهانه جدید رژیم صهیونیستی برای دور جدید حملات به مردم مظلوم غزه است.

,

رژیم کودک کش اسرائیل به مردم خود نیز رحم نمی کنند و از مرگ آن ها ابزاری می سازند برای امپریالیسم ارضی خود و لاجرم کشتار مردم بی دفاع فلسطین که در پی آزادی سرزمین خویشند.

,

ما به مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنیم که دل ما با آن هاست و ما در کنار آن هاییم. کشته گان آن ها نه فقط کشته گان ما بلکه کشته گان تمامی مردم آزادی خواه جهان هستند. از تمامی مردم دنیا می خواهیم که سکوت نکنند و انزجار خود را از این سلاخی های عریان ابراز کنند و به مردم مظلوم فلسطین برای کسب آزادی و حفظ خانه و کاشانه و دفاع از وقار انسانی خود یاری رسانند.

,

 

,

انتهای پیام/پ

]
در بخشی از این بیانیه آمده است: ما حملات سبعانه و مکرر اسرائیل به مردم بی دفاع فلسطین را محکوم می کنیم و از مبارزات مردم فلسطین برای آزادی و حفظ خانه و کاشانه خود دفاع می نماییم.