شاگردان ولاسکو در گام آخر کم آوردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، ملی پوشان والیبال ایران که شب گذشته با حمایت تماشاگران و ارائه یک بازی بی نقص توانستند با نتیجه سه بر صفر آلمان را شکست دهند،‌ امشب دومین بازی خود را برابر این تیم برگزار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

در این دیدار که نیز که در سالن مملو از تماشاگر آزادی برگزار شد، شاگردان ولاسکو سه بر صفر برابر رقیب خوب اروپایی خود مغلوب شدند.

,

تیم ایران با ترکیب علیرضا مباشری،‌ محمد موسوی، فرهاد ظریف، امیر غفور،‌سعید معروف و رحمان داوودی به میدان رفت و مطابق انتظارها بازی را بهتر آغاز کرد و آلمانی ها نیز تا حدی ناهماهنگ نشان دادند تا وقت اول استراحت فنی با برتری 8 - 5 ایران خاتمه یابد. حریف ایران پس از بازگشت به زمین به هماهنگی لازم رسید و فاصله را کاهش داد تا نتیجه 8 - 7 شود و مربی این تیم نیز سعی داشت با اعتراض به داوری جو را به نفع این تیم برگرداند. دفاع خوب آلمان باعث شد تا دو تیم در امتیاز 10 برابر شوند و ولاسکو درخواست وقت استراحت کند اما باز هم این آلمانی ها بودند که بهتر ظاهر شدند و دو امتیاز نیز پیش افتادند تا با برتری 16 - 14 به وقت استراحت فنی دوم بروند. ورود عادل غلامی به بازی نیز تاثیری نداشت و فاصله به سه امتیاز رسید و آلمان 19 - 16 پیش افتاد تا ولاسکو بار دیگر درخواست وقت استراحت کند. حمزه زرینی، شهرام محمودی و مهدی مهدوی هم به بازی رفتند اما بی نتیجه بود و تماشاگران هم پذیرفتند که ایران پیروز ست اول نخواهد بود؛ آلمان 25 -21 به برتری رسید.

,

 

,

در آغاز ست دوم دریافت های مناسب و دفاع های منطقی باعث شد تا باز هم آلمان پیش بیفتد و همان ابتدا حمزه زرینی جای مباشری را بگیرد اما به نظر می رسید آلمانی ها به خوبی نقاط قوت تیم ما را شناسایی کرده بودند؛ ایران 5-1 عقب افتاد و وقت استراحت فنی اول 8 - 5 به سود آلمان خاتمه یافت. ایران قافیه را باخت و عجیب اینکه تماشاگران نیز تشویق را تا حدی فراموش کردند. آلمان فاصله را به 11 - 5 رساند تا باز هم ولاسکو درخواست وقت استراحت کند بلکه به این اوضاع سامان دهد. پوریا فیاضی هم به میدان رفت و کمی بعد دو تعویضه های همیشگی ولاسکو این بار خیلی زودتر از همیشه انجام شد و مهدوی و محمودی به میدان رفتند و فاصله بکاهش یافت اما این آلمانی ها بودند که با برتری 16 - 13 به وقت استراحت فنی دوم رفتند. در ادامه سرویس عالی زرینی فاصله را به یک امتیاز کاهش داد تا امید به اردوی ایران بازگردد و عملکرد خوب محمودی باعث شد ایران 18 -17 جلو بیفتد و مربی آلمان درخواست وقت استراحت کند. دو تیم پایاپای پیش رفتند و در نهایت آلمان 25 -23 پیروز شد.

,

 

,

ایران ست سوم را بهتر آغاز کرد اما باز هم آلمان توانست فاصله ایجاد کند و با برتری 8 - 6 به وقت استراحت فنی اول برود. در ادامه دو تیم پایاپای کار را ادامه دادند اما ضربه خوب حمزه زرینی و در ادامه اشتباهات آلمانی ها باعث شد ایران 13 - 11 پیش بیفتد و با برتری 16 - 14 به وقت استراحت فنی دوم برود. حمزه زرینی اشتباهای داشت که باعث شد ایران 18 - 17 عقب بیفتد و ولاسکو درخواست وقت استراحت کند. در ادامه آلمان بار دیگر دو امتیاز پیش افتاد و این فاصله را حفظ کرد و در نهایت 25 - 22 پیروز شد تا این دیدار را سه بر صفر به سود خاتمه دهد.

,

 

,

ایران با این شکست 15 امتیازی ماند و بار دیگر به رده پنجم سقوط کرد.

,

 

,

تماشاگران با وجود شکست، ملی پوشان ایران را به خاطر درخشش در طول لیگ جهانی مورد تشویق قرار دادند.

,

 

,

انتهای پیام/ن

,

 

]
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود برابر آلمان در لیگ جهانی برابر آلمان شکست خورد.