۲ دختر جوان در باند زورگیران مسافربرنما
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از باشگاه خبرنگاران، ماجرای زورگیری های اعضای این باند در سال ۹۱ هنگامی در دستور کار پلیس قرار گرفت که فردی به اداره مبارزه با سرقت های به عنف پلیس آگاهی خراسان رضوی مراجعه کرد و گفت: به عنوان مسافر سوار یک خودرو ریو سفید رنگ شدم که دختری در صندلی جلو و پسر جوانی نیز در صندلی عقب نشسته بود اما هنوز به مقصد نرسیده بودیم که ناگهان آن ها با تهدید چاقو، همه اموالم را گرفتند و مرا در خیابان رها کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


این گزارش حاکی است: با توجه به اهمیت موضوع و به دستور سرهنگ حسین بیدمشکی (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) گروهی از کارآگاهان با نظارت مستقیم سرهنگ میرجلیلی (رئیس اداره مبارزه با سرقت) تحقیقات اطلاعاتی خود را در این باره آغاز کردند.

بررسی پرونده های موجود بیانگر آن بود که افراد دیگری نیز در ماجرای سرقت های به عنف به وسیله خودرو ریو نقش دارند چرا که برخی از مالباختگان مشخصات افراد دیگری را نیز به پلیس ارائه کرده بودند بنابراین عملیات کارآگاهان با چهره نگاری فرضی از متهمان وارد مرحله جدیدی شد و آنان موفق شدند (دختری به نام رویا را به همراه راننده خودرو ریو شناسایی و دستگیر کنند.

این گزارش حاکی است: بازجویی از متهمان دستگیر شده به شیوه فنی و تخصصی در حالی آغاز شد که آنان چند تن از همدستان دیگر خود را نیز در سرقت های به عنف لو دادند.

در ادامه این عملیات سمانه و مهدی (۲ تن دیگر از متهمان) با انجام یک سری فعالیت های اطلاعاتی دستگیر و تحقیقات از آنان آغاز شد.متهمان دستگیر شده مدعی شدند به خاطر این که طعمه ها به راحتی سوار خودرو شوند یکی از دختران جوان را در صندلی جلو قرار می دادند و بدین ترتیب اعتماد طعمه ها را جلب می کردند.

این در حالی بود که طبق اطلاعات پلیس ۲ متهم دیگر این پرونده نیز متواری شده بودند که آنان نیز پس از چند ماه فرار بالاخره در چنگ قانون گرفتار شدند و زورگیران ریو سوار به آخر خط رسیدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از شهروندان خواست کسانی که با این شیوه طعمه زورگیران مسافربرنما شده اند برای شناسایی سارقان به دایره مبارزه با سرقت های به عنف پلیس آگاهی خراسان رضوی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۸۰۴۳۷۰۰ تماس بگیرند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
با دستگیری ۲ متهم فراری، باند مسافربرنماهای زورگیر در مشهد متلاشی شد و ۶ عضو این باند خشن دستگیر شدند.