جانشین دوسانتوس از نفتچی آمد/ نظر مثبت تونی به بازیکن سرباز بومی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  تیم تراکتورسازی تبریز در نیم فصل دوم لیگ چهاردهم یک مدافع برزیلی به نام دوسانتوس سیلیو را به خدمت گرفته بود که توانست نظر خیلی از کارشناسان و هواداران را به خود جلب کند اما با رفتن وی از این تیم، اکنون تراکتورسازان به دنبال جانشینی مناسب برای او هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر این اساس مسئولان باشگاه روزهای گذشته با مدافعی برزیلی که گفته می شود انتخاب خود تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی است، مذاکره کرده اند و این بازیکن حتی در تمرین عصر دیروز تیم هم حضور پیدا کرد.

,

این بازیکن «کارلوس کاردوسو» و ۳۰ ساله است و فصل گذشته در تیم نفتچی باکو حضور داشته و در اغلب بازی های این تیم به میدان رفته است. گفته می شود غیر از کاردوسو، تونی اولیویرا سه بازیکن خارجی دیگر نیز مدنظر دارد و از سعید عباسی مدیرعامل باشگاه خواسته است تا آنها را به جمع بازیکنانش اضافه کند. تیم تراکتورسازی هم اکنون می تواند پنج سهمیه لیگ برتری به خدمت بگیرد.

,

خبر دیگر از باشگاه تراکتورسازی تبریز اینکه قرار است یک بازیکن بومی که سرباز است، به زودی پیراهن قرمز این تیم را به تن کند. این بازیکن سابقه حضور در تیم های پایه باشگاه تراکتورسازی را دارد و چند فصلی است در لیگ برتر بازی می کند و گفته می شود تونی نیز از پیوستن این بازیکن جوان به تراکتورسازی به عنوان سهمیه سرباز استقبال کرده است.

,

 

,

انتهای خبر

]
مسئولان تیم فوتبال تراکتورسازی درصدد هستند تا یک مدافع برزیلی را برای پوشیدن پیراهن این تیم در لیگ پانزدهم و جانشینی دوسانتوس سیلیو جذب کنند.