ضرغام پور: جذب بازیکن خارجی در لیگ پینگ پنگ باید طبق آئین نامه باشد
[

به گزارش خبرنگار ورزشی  شبکه اطلاع رسانی دانا بعد از انتشار خبر جذب بازیکن خارجی در لیگ پینگ پنگ با نظر تیم حریف درایوش ضرغام پور رئیس سازمان لیگ و دبیر کمیته مسابقات توضیحاتی را به دانا داد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

ضرغام پور با رد نقل و قولی از خودش مبنی بر اینکه باید رضایت تیم پتروشیمی برای جذب بازیکن خارجی جلب شود به دانا گفت: من اصلا چنین صحبتی را مطرح نکرده ام و نمی دانم چرا برخی می گویند که من این حرف ها را زده ام؟ اول اینکه من اگر بخواهم در این زمینه صحبتی مطرح کنم می گویم که باید رضایت هر 5 تیم دیگر جلب شود. دوم اینکه در پاسخ به دوستانی که چنین درخواستی داشتند گفتم با توجه به شرایط موجود در آئین نامه در لیگ این فصل امکان چنین مسئله ای وجود ندارد.

,

دبیر کمیته مسابقات تصریح کرد: در پاسخ به نامه تیمی که خواهان جذب بازیکن خارجی بود نیز نوشتیم که باید طبق آئین نامه رفتار شود و در بند 5-1 آئین نامه نیز آمده است که تیم ها مجاز به جذب دو بازیکن خارجی هستند که یکی را در انفرادی و دیگری را در تیم دو نفره به کار بگیرند. رنکینگ بازیکنان خارجی نیز نباید کمتر از 300 باشد و در صورتیکه بازیکن خارجی در رده بندی جهانی حضور ندارد سوابقش باید مورد بررسی قرار بگیرد.بازهم تاکید می کنم که هیچ صحبتی مبنی بر گرفتن رضایت نامه از تیم پتروشیمی انجام نداده ام.

,

انتهای پیام/

]
رئیس سازمان لیگ پینگ پنگ گفت: جذب بازیکن خارجی برای تیم های حاضر در لیگ باید طبق آئین نامه مسابقات باشد و من حرفی در مورد گرفتن رضایت از تیم پتروشیمی نزده ام.