سالروز صدور فرمان مشروطیت؛ بهانه جدید اصلاح‌طلبان برای گردهمایی‌های حاشیه دار
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، گروه‌ها و احزاب مختلف به دنبال یارگیری هرچه بیشتر برای عرصه انتخابات هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

از طرف دیگر برخی از این گروه ها به خاطر نداشتن بدنه اجتماعی و سیاسی از هر فرصتی استفاده کرده تا شاید بتوانند نمود و بروز خود را افزایش دهند.

,

 

,

اصلاح طلبان نیز که تا کنون در مناسبت‌های مختلف سعی داشتند گرد هم جمع شوند همزمان با سال روز صدور فرمان مشروطیت سعی دارند همایش‌هایی را برگزار کنند.

,

 

,

در همین راستا از صادق زیباکلام هم برای سخنرانی در برخی از شهرستان‌ةای کشور دعوت شده است که به خاطر حاشیه‌های قبلی سخنرانی‌های زیباکلام،حضور وی قطعی نیست..

,

 

,

شنیده‌ها حاکی از آن است که برگزاری این همایش‌ و سخنرانی‌ها بر عهده اعضای حزب منحله مشارکت در استان‌ها گذاشته شده است و در برخی از این مراسم ها، این افراد به عنوان سخنران نیز حاضر می‌شوند.

,

 

,

هرچند اصلاح طلبان با برگزاری این گونه مراسم‌ها به دنبال اثبات خود هستند، اما میان آنها اختلافات جدی وجود دارد.

,

 

,

برخی از اصلاح‌طلبان به دنبال حضور مستقل از سایر جریان‌ها و احزاب برای حضور در انتخابات هستند، اما برخی دیگر به دنبال نزدیک شدن به چهره‌ها و جریان‌های خاص در کشور بوده تا از این طریق بتوانند درصدی از کرسی های مجلس را تصاحب کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
در حالی که کمتر از یک سال به برگزاری انتخابات باقی مانده است، اصلاح طلبان درصدد هستند تا با برگزاری همایش‌های متعدد، جایی برای خود در بدنه اجتماعی کشور باز کنند.