آماده سازی 750 کلاس درس برای دانش آموزان خدابنده در سال تحصیلی جدید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،علی اسدی امروز در گفت و گو با خبرنگار اشراق آنلاین گفت: پیش‌بینی می‌شود 17 هزار دانش‌آموز خدابنده‌ای در مدارس این شهرستان برای سال تحصیلی جدید ثبت‌نام کنند و از مجموع دانش‌آموزان شهرستان خدابنده تاکنون 16 هزار دانش‌آموز در مدارس این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق آنلاین,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده با اشاره به درصد دانش‌آموزان ثبت‌نام شده در مقطع ابتدایی خاطرنشان کرد: تاکنون در دوره ابتدایی 9 هزار‌ و 607 نفر ثبت‌نام کرده‌اند و با پیش‌بینی ثبت‌نام 4 هزار و 56 دانش‌آموز در مقطع دوره اول متوسطه در شهرستان خدابنده،در دوره اول متوسطه نیز تاکنون 3 هزار و 800 دانش‌آموز ثبت‌نام کردند که 93 درصد دانش‌آموزان این دوره را شامل می‌شوند.

,

وی با اشاره به پیش‌بینی ثبت‌نام 2 هزار و 681 دانش‌آموز مقطع دوره دوم متوسطه در مدارس خدابنده اضافه کرد: تاکنون حدود 2 هزار دانش‌آموز در مدارس دوره دوم متوسطه ثبت‌نام کرده‌اند و درصد ثبت‌نام دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه ‌85 درصد بوده که آمار مناسب و قابل توجهی است.

,

اسدی با بیان اهمیت کلاس‌بندی در مدارس شهرستان خدابنده گفت: پیش‌بینی می‌شود دانش‌آموزان شهرستان خدابنده در سال تحصیلی آینده در 750 کلاس درس مشغول به تحصیل شوند و  یک‌هزار و 700 معلم در‌ آموزش و پرورش شهرستان خدابنده فعالیت می کنند و ساماندهی این افراد از مردادماه آغاز شده است.

,

وی در پایان سخنان خود به اهمیت تحصیل دانش از منظ اسلام اشاره کرد و تصریح کرد:اسلام، دین علم و دانش است و از مسلمانان خواسته که درتحصیل دانش کوشش و جدیت نمایند و ارزش افراد را به علم و دانش مى داند لذا فرا گرفتن علم را، یک وظیفه عمومى و بر همه مسلمانان واجب مى شمارد و خدا درقرآن مى فرماید: آیا گمان مى کنید که افراد دانشمند و جاهل یکسانند؟

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
مدیر آموزش و پرورش خدابنده با بیان اهمیت کلاس‌بندی در مدارس شهرستان خدابنده گفت: پیش‌بینی می‌شود دانش‌آموزان شهرستان خدابنده در سال تحصیلی آینده در 750 کلاس درس مشغول به تحصیل شوند. در حال حاضر 750 کلاس برای این دانش آموزان آماده سازی می‌شود.