زمان بازگشایی سفارت‌انگلیس درایران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا اخیرا اخباری مبنی بر بازگشایی دفتر تجاری انگلیس در ایران به گوش رسیده‌ که به نظر می‌رسد این اتفاق می‌تواند باعث افزایش مبادلات تجاری دو کشور با هم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش اقتصادنیوز، علی‌نقی خاموشی، رئیس اتاق مشترک ایران و انگلیس هم ضمن تایید این خبر، گفت: علاوه بر بازگشایی دفتر تجاری انگلیس در تهران مذاکراتی در حال انجام است تا سفارت این کشور نیز به زودی بازگشایی شود.

,

وی ادامه داد: البته هنوز زمان این بازگشایی‌ها رسما اعلام نشده‌ است ولی به زودی سفارت انگلیس در ایران و دفتر تجاری آن بازگشایی می‌شود.

,

خاموشی با تاکید بر این که روابط سیاسی و اقتصادی ایران و انگلیس با هم همپوشانی دارند، بیان کرد: با بازگشایی سفارت این کشور در ایران و بهبود روابط سیاسی روابط اقتصادی نیز بهبود و گسترش می‌یابد.

,

رئیس اتاق مشترک ایران و انگلیس با بیان این که مذاکرات در وزارت امور خارجه در حال انجام است، گفت: با بازگشایی دفتر تجاری ایران و انگلیس حداقل بین چهار تا پنج میلیون دلار بر میزان روابط تجاری دو کشور افزوده می‌شود.

,

انتهای پیام/بخ
 

,
]
علی نقی خاموشی عنوان کرد:سفارت و دفتر بازرگانی انگلیس در ایران به زودی باز می‌شوند و با این روند مبادلات تجاری بین دو کشور حداقل بین چهار تا پنج میلیون دلار افزایش می‌یابد.