رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شناخت لحظه ها در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، حجت الاسلام رضا دیلمی به مناسبت 12 مرداد ماه سالروز تشکیل این شورا، ضمن تبریک این ایام به همه ی سنگرنشیان عرصه ی دینی در گفتگویی گفت: ابتدا باید عرض شود که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی دو نهاد مستقل است که مستقیما زیر نظر مقام عظمای ولایت فعالیت می کنند ، سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد مردمی و متولی در عرصه ی نظارت و ساماندهی تشکل های دینی و هیئات مذهبی، اعزام مبلغ، برگزاری گفتمان ها، همایش ها، کارگاه ها و کلاس های آموزشی و دینی، تربیت معلم قرآن، نشست های بصیرتی و معرفتی، برگزاری و نظارت بر مراسمات مذهبی و... با هدف تعمق بخشی به فرهنگ و معارف اسلامی و اعتلای اسلام ناب در اقشار مختلف جامعه فعالیت می کند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر,
 
,
وی افزود: اما رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ایجاد همبستگی تشکل‌ها و نهادها و سازمانهای فرهنگی  در برگزاری مراسم و آیین‌های گرامیداشت انقلاب اسلامی و نیز فراهم نمودن  زمینه حضور منسجم تر و مستمر آحاد جامعه در پاسداری از دستاوردهای نظام اسلامی  و ارزشهای الهی  آن و همچنین  اعلان مواضع نظام جمهوری اسلامی نسبت به سیاستهای استکبار جهانی می باشد و تا کنون نقش بسیار حساس و برجسته ای را ایفاء نموده است .
,
 
,
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلاله اظهار داشت: در اهمیت جایگاه ممتاز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همین بس که مقام عظمای ولایت در این خصوص فرمودند : " اگر ما این شورای هماهنگی را نداشتیم، بی‌شک ناسازگاری‌ها و اشکالات فراوانی را در ایجاد و راه‌اندازی و اداره مراسم مختلف شاهد بودیم. " و لذا می بینیم که چگونه این شورا بعنوان یک نهادی انقلابی در صحنه های مختلف دفاع از ارزشهای نظام اسلامی، در مقابل ایادی استکباری داخلی و خارجی و فتنه گران، چگونه نقش ایفاء می کند.
,
 
,
دیلمی تصریح کرد: اگر نگاهی گذرا بر اساسنامه این نهاد مقدس بیندازیم در می یابیم که برگزاری بیش از 13 مناسبت ملی و انقلابی، سرلوحه فعالیت های این شوراست  و در کنار پاسداشت اینگونه مناسبت های تعریف شده ، برخی مناسبت ها نیز وجود دارد که بصورت غیرقابل پیش بینی برگزار و انجام می شود .
,
 
,
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کلاله تاکید کرد: وظیفه شورای هماهنگی ، شناخت لحظه ها در دفاع ار کیان انقلاب اسلامی است این شورا با درک صحیح ، صریح و سریع هجمه هایی که پایه های انقلاب را هدف و مورد تهدید قرار داده ، با واکنش دقیق به موقع خود بسیاری از توطئه ها را به پشتوانه ی عنایات الهی و حضور مقتدرانه ی مردم غیور انقلاب اسلامی در نطفه خاموش ساخته است و اساس شکل گیری آن را همواره پیگیری و رصد می کند.
,
 
,
دیلمی گفت: مثال بارز و مهم خلق حماسه ماندگار 9دی و حضور گسترده و با بصیرت مردم انقلابی در خاموش ساختن فتنه خطرناک صهیونیستی آمریکایی سال 88 ، نقش این شورا را در این مهم به خوبی نشان می دهد و در این خصوص مقام عظمای ولایت فرمودند : "راهپیمایی 9 دی، نیاز لحظه ها بود که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به درستی اقدام کرد و مردم نیز بخوبی این نیاز را تشخیص دادند و 9 دی به یکی از قله های تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شد".
,
 
,
 
,
وی در ادامه اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همانند سازمان تبلیغات اسلامی و نهادهای انقلابی دیگر، با نگاه جهادی و مدیریتی خود به پشتوانه نعمت بزرگ ولایت فقیه،  با هدف دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی،  همواره آماده است تا در مواقع حساس با تمام تجربه و توان خود برای دفاع از این آرمان‌ها و ارزشها، خواست و اراده ملت شهیدپرور  و سرافراز ایران اسلامی را در هر برهه از زمان به تصویر کشد.
,
 
,
رئیس این اداره در پایان ضمن تاکید بر اهمیت شناخت واقعیت ها، افزود: آنچه مسلم است درک واقعیت ها و عمق تاثیر گذاری امور فرهنگی و دینی  به لحاظ موضوع، چون از جنس  امور عمرانی و اقتصادی نیست به واقع با چشم بصر به صورت کامل و جامع، قابل رویت نیست و به همین لحاظ در بسیاری از موارد، خواسته یا ناخواسته به درستی دیده و حمایت نمی شود اما دشمنان نظام امروز هم آن را به خوبی شناخته اند و هم با تمام توان در این عرصه کار می کنند و با تمام قدرت و با شیوه های گوناگون به دنبال تغییر هویت دینی و اسلامی و ترویج فرهنگ غرب به خصوص در بطن خانواده ها می باشند لذا می طلبد که همواره با درک واقعیت ها در جهت اعتلای فرهنگ دینی و مقابله با تهاجم و رخنه ی فرهنگی و دینی، همسو با منویات مقام عظمای ولایت، همگی سرباز باشیم . 
,
 
,
انتهای پیام/ج
,
 
,
 
,

 

]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کلاله با یاداوری وظایف این شورا، رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را شناخت لحظه ها در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی دانست.