اسباب بازیهایی که سریاز دشمن در تهاجم جنگ نرم هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  بازتاب بروجرد دنیای کودکان دنیایی سرشار از پاکی و صداقت است، دنیایی که کودکان به خیال پردازی می پردازند و ذهن خود رابرای آینده و زندگی آماده می کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد, بازتاب بروجرد,

دختران با بازی کردن عروسک های خود در واقع مادر شدن سالهای بعد را امتحان می کنند و پسران هم با بازی کردن با ماشین، هواپیما و وسایل دیگر خود رابرای شغل آینده شان مهیا می سازند. تاثیر اسباب بازی بر ذهن و فکر کودکان بسیار مهم است و باید در انتخاب اسباب بازی برای کودکان نهایت دقت را به کار برد. 

,

اما امروزه دشمن از طریق اسباب بازی و ترویج فرهنگ غرب تلاش هایی را انجام می دهد که در واقع همان جنگ نرم است. جنگ نرمی که این بار به اسباب بازی و کودکان معصوم ورود پیدا کرده و می کوشد تا کودکان را از همین سنین پایین با فرهنگ غرب و برهنگی آشنا نماید. 

,

ورود اسباب بازیهای غربی به کشور در حال افزایش است و ساخت اسباب بازیهای جدید گواه بر این است که هر روز این اسباب بازیها پیامی متفاوت داشته باشند.

,

دختربچه هایی که تا دیروز با عروسک های پلاستیکی ساده که خودشان با تکه پارچه های رنگی برای عروسکشان لباس درست می کردند ، امروز تنها باربی را می شناسند. 

,

باربی امروز عروسک مورد علاقه کودکان شده و این عروسک در مدلها و سایزهای مختلف در همه فروشگاه ها با قیمت بالایی به فروش می رسد. 

,

شاید کودکان هم چاره ای جز خرید ندارند چرا که متاسفانه فروشگاه های اسباب بازی فروشی کاملا در محاصره اسباب بازیهای غربی قرار گرفته است. 

,

این در حالی است که در کشور ما اسطوره ها و شخصیت های قهرمانی زیادی هستند که می توانند بهترین اسباب بازی برای کودکان ما باشد . 

,

وقتی کودکان کشورمان با این اسباب بازیهای بازی می کنند در واقع با قهرمانان کشورشان بیشتر آشنا می شوند و خود را همیشه در جای شخصیت قرارمی دهند که این می تواند بر ذهنیت و رفتار آنها تاثیر مثبتی داشته باشد.

, ,

چند وقت پیش در بروجرد انیمیشن فیلم سینمایی رستم و سهراب ساخته و نمایش داده شد که به شدت مورد استقبال و توجه همه سنین از کودکان تا بزرگسالان قرار گرفت. 

,

مدتی بعد از اکران این نمایش در سینماها ، عروسک های شخصیتهای این فیلم سینمایی ساخته شد که خوشبختانه این عروسک های قهرمانان داستان نیز با استقبال زیاد کودکان مواجه شد. 

,

حتی عکس این قهرمانان فیلم رستم و سهراب را بر روی تعدادی از لوازم و التحریر حک کرده بودند که به نظر می رسید اقدامی بسیار شایسته بوده است.

,

 استقبال بی نظیر این کودکان از این اسباب بازیها گویای این است که کودکان با این گونه شخصیت ها بهتر ارتباط برقرار می کنند و همیشه در بازی کردن روزانه خود را جای شخصیت قرار می دهند.

,

, ,

کم نیستند شخصیت ها، قهرمانان و اسطوره های کشور ما که می توان با آنها ذهن کودکان را به سمت و سوی فرهنگ خودی سوق داد. عروسک  شخصیت های سریال کلاه قرمزی و شکرستان که بیشتر کودکان این شخصیت را با علاقه تماشا می کنند می تواند به جای بن تن و باربی وارد دنیای اسباب بازی شود.

,

   انتهای پیام/ف

]
این روزها جولان اسباب بازیهایی که تنها فرهنگ غرب را ترویج می دهند در هر فروشگاه و مغازه دیده می شود، اسباب بازیهایی که سریاز دشمن در تهاجم جنگ نرم هستند.