انتقاد علی دایی به داور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی دایی امشب پس از تساوی تیمش در دیدار صبای قم و گسترش فولاد با اشاره به اینکه در نیمه نخست بازی صبا بازی خوبی انجام نداد و تیم گسترش بازی بهتری ارائه کرد گفت: آنها در نیمه اول می‌توانستند که به گل نخست بازی برسند و این در حالی است که بر خلاف روند بازی ما به گل نخست رسیدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه در نیمه نخست نباید ما برنده میدان بودیم و بر خلاف روند بازی به گل رسیدیم اظهار کرد: در نیمه دوم شرایط تفاوت کرد و در حالی که بازی خوبی را شروع کرده بودیم یک پنالتی برای حریف از سوی داور اعلام شد و این مسئله موجب به هم ریختن تیم ما شد.

,

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به اینکه داور اعصاب بازیکنان تیم ما را به هم ریخت گفت: امیدواریم که کمیته داوران نسبت به همه بازی‌ها با دقت نظر اقدام کنند.

,

وی اظهار کرد: بررسی‌ها فقط در یک برنامه تلویزیونی صورت می‌گیرد که آن هم توپ‌های داخل محوطه جریمه را مورد بررسی قرار می‌دهد.

,

دایی با اشاره به اینکه در این بازی در حالی پنالتی اعلام شد که اصلا آن صحنه پنالتی نبود بیان کرد: بازی قبلی نیز گلی که خوردیم خطا نبود.

,

وی افزود: وقتی از بازی بیرون می‌آمدیم در حالی که تماشاچی بد و بیراه می‌گفت داور هم ایستاده و پاسخ وی را می‌داد؛ اگر خانزاده به دلیل درگیری با تماشاگران محروم شد امروز بدتر از آن را از سوی داور بازی شاهد بودیم.

,

سرمربی صبا تصریح کرد: امیدوارم که کمیته داوران و فدراسیون اقدام این داور را مشاهده کرده و این کار را با اقدامی که خانزاده انجام داد مقایسه کنند؛ امروز خانزاده در چه وضعی است؟

,

وی تاکید کرد: اگر یک بازیکن ملی پوش با حرکت خود 6 ماه محروم می‌شود باید داور این بازی چقدر محروم شود؟ ممکن است باز هم بگویند دایی درباره داوری صحبت  کرد، ما مجبور هستیم وگرنه ما هم می‌توانیم کنار بنشینیم و بگوییم افراد دیگر در این خصوص سخن بگویند.

,

دایی با اشاره به اینکه دو سوت نادرست تیم را به هم می‌ریزد گفت: داوری یک جز فوتبال است و اگر به دنبال فوتبال خوب هستیم باید همه این فوتبال خوب باشد.

,

وی با بیان اینکه با فوتبال یک طرفه پیشرفتی نخواهیم داشت تصریح کرد: وقتی که داوری خوب بود من هم می‌توانم درباره مسائل فنی تیمم تمرکز کنم.

,

سرمربی تیم فوتبال صبا درباره نارضایتی سرمربی گسترش فولاد از داوری افزود: خوب است که سرمربی گسترش هم درباره داوری صحبت کرده تا مشخص شود که هر دو تیم ناراضی هستند.

,

وی تاکید کرد: امیدواریم که کمیته داوران بررسی‌های لازم را داشته باشد و مشخص شود نحوه قضاوت چرا به گونه‌ای بوده که هر دو تیم ناراضی هستند.

,

دایی در خصوص اشتباه حامد لک گفت: نباید از بازی خوب حامد لک بگذریم؛ او چند توپ خوب را گرفت که البته یک اشتباه هم داشت که خوشبختانه به گل تبدیل نشد.

,

وی با اشاره به اینکه لک باید تمرکز خود را بیشتر کند خاطرنشان کرد: لک باید قدر خود را بداند، توپ‌هایی که او در نیمه دوم گرفت توپ‌هایی بود که دروازه‌بانان بزرگ می‌گیرند.

,

سرمربی صبای قم ورود کریم اسلامی به زمین و سپس تعویض وی را مورد توجه قرار داد و گفت: کریم اسلامی در حالی به زمین آمد که خیلی وقت بود بازی نکرده بود و من او را وقتی به زمین آوردم دیدم آماده نیست و اشتباه کردم.البته برای بازی‌های بعد روی کریم حساب کرده‌ایم.

,

انتهای پیام/

]
رمربی صبا با اشاره به اینکه در این بازی در حالی پنالتی اعلام شد که اصلا آن صحنه پنالتی نبود گفت: وقتی از بازی بیرون می‌آمدیم در حالی که تماشاچی بد و بیراه می‌گفت داور هم ایستاده و پاسخ وی را می‌داد.