خوش خدمتی خواننده ایرانی به آل سعود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس، در روزهای اخیر با اوج گرفتن کمپین‌های ضد ایرانی و ضد جبهه مقاومت توسط آل‌سعود متاسفانه یک فایل صوتی از خواننده زیر زمینی و رپ منتشر شده که در آن نژاد عرب را به مرگ تهدید می کند و خودش را عرب کش معرفی می کند در این ترانه بارها به نژاد عرب با الفاظ بی ادبانه ای هتاکی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
نکته قابل تامل این ترانه زیرزمینی استفاده  از اسم حاج قاسم سلیمانی برای تخریب قوم عرب است و همین اتفاق باعث شده تا بسیاری از رسانه های سعودی این ترانه را به پای نظام جمهوری اسلامی ایران بنویسند.
,
 
,
این اتفاقات درست در ایامی در حال انجام است که رسانه های سعودی با راه اندازی کمپین هایی در تلاش هستند تا مردم غیور و همیشه بیدار عرب استان خوزستان را برای همراهی با خود و مقابله با ایران و فارس ها تحریک نمایند.
,
 
,
گفتنی است؛ اینگونه آهنگ ها بعد از سخنان عجیب و قابل تامل آقای یونسی در مورد امپراتوری ایران بسیار مخرب بوده و می تواند موج رسانه ای را که علیه ایران راه افتاده را تقویت کند و بهره اش را تنها دشمنان ایران و اسلام خواهند برد.
,
انتهای پیام/ع
]
شعری پر از توهین‌های وقیح به نژاد عرب آن هم با چاشنی حمایت از سردار سلیمانی شایعه امپراتوری ایران و نفرت از فارسی زبان ها را دوباره دربین عربهای منطقه زنده کرد.