اشک وزنه‌بردار کره‌ای از شکسته نشدن رکورد جهان و درخواست قزاق‌ها از رضازاده
[

روز نخست رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی 2013 آسیا امروز در حالی آغاز شد که یک حمله ناموفق به رکورد جهان در این روز به ثبت رسید.

,

*در رقابت‌های دسته 56 کیلوی مردان پس از اینکه وزنه بردار کره شمالی 2 بار در مهار وزنه 169 کیلویی ناکام ماند در حسرت شکسته نشدن رکورد جهان بر روی تخته رقابت‌ها افتاده و اشک ریخت. *در روز نخست رقابت‌ها استقبال کمی از سوی قزاق‌ها از رقابت‌ها به عمل آمده و سالن تقریبا از تماشاگران خالی بود.

,

*قزاق‌ها قرار است سال آینده مسابقات قهرمانی جهان را در همین سالن برگزار کنند، به همین دلیل هم سعی می‌کنند تا نقاط ضعف و قوت را با برگزاری رقابت‌های امسال شناسایی کرده تا برای سال آینده با بهترین کیفیت از پس برگزاری مسابقات جهانی برآیند.

,

*چند تن از تماشاگران و والنتیرها با دیدن حسین رضازاده در سالن رقابت‌ها از وی درخواست کردند تا با او عکس بگیرند. *اعضای تیم ملی ایران که برای تمرین به سالن برگزاری رقابت‌ها آمده بودند دقایق پایانی رقابت‌های امروز را از نزدیک تماشا کردند. *2 اسکوربورد بزرگ رقابت‌ها به صورت زنده در سالن پخش می‌کند.

,

*وزیر ورزش قزاقستان قرار است در مراسم افتتاحیه که تا دقایقی دیگر اغاز می‌شود، حضور پیدا کند.

,

*شبکه‌های مختلف تلویزیونی قزاقستان برای پوشش این مسابقات در سالن حضور دارند با این حال خبرنگاران خیلی از این رقابت‌ها استقبال نکرده و در سالن تنها دو خبرنگار ایرانی و آمریکایی حضور دارند.

,

انتهای پیام/

]
وزنه بردار کره شمالی پس از اینکه نتوانست رکورد جهان را ارتقا دهد، گریه کرد.