پنج گزینه نهایی وزارت ورزش و جوانان در دولت روحانی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، بررسی برنامه‌ها و طرح‌های گزینه مختلف وزارت ورزش و جوانان همچنان ادامه دارد. کار گروه ستاد دکتر حسن روحانی به ریاست صالحی مشغول انتخاب فرد اصلح برای این سمت است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

شنیده ها حاکی است افراد این گروه به این نتیجه رسیده اند که وزیر ورزش و جوانان نه تنها باید متخصص در امور ورزشی باشد، بلکه فاکتورهایی نظیر شناخت حوزه جوانان، مدیریت در حوزه های اقتصادی و فرهنگ، جوان و چهره ای نزدیک به رئیس جمهور منتخب برای تاثیر گذاری بیشتر در کابینه از جمله خصوصیات هایی خواهد بود که وزیر ورزش و جوانان باید داشته باشد.

,

اخبار موثق حاکیست دایره انتخاب وزیر آینده ورزش به ۵ نفر رسیده است که سعید فائقی، بیژن ذوالفقار نسب، شهاب الدین عزیزی خادم، مسعود سلطانی فر و همچنین ولی شجاع پوریان گزینه های نهایی برای وزارت ورزش و جوانان خواهند بود.

,

گفته می شود تا پایان هفته جاری گزینه نهایی از سوی روحانی انتخاب می شود و جلسات اولیه با فراکسیون ورزش مجلس و رایزنی‌ها برای رای اعتماد شکل خواهد گرفت.

,

از سوی برخی اطرافیان آقای روحانی گفته می شود کارگروه ورزش با حضور 12 نفر شروع شده است؛ این افراد از بین چهره های تحصیلکرده ورزش و چهره‌های دانشگاهی، از بین نمایندگان و هم از بین مدیران اسبق دستگاه ورزش انتخاب شدند که طی جلسات مختلفی کار را آغاز کرده اند. تا امروز بالای 10 جلسه را این کارگروه برگزار کرده است و پس از بررسی های نهایی نفرات مورد نظرشان را به رئیس جمهور منتخب معرفی خواهند کرد تا  هم پس از بررسی ها و هماهنگی های لازم گزینه نهایی را معرفی شود.

,

انتهای پیام/

]
سعید فائقی، بیژن ذوالفقار نسب، شهاب الدین عزیزی خادم، مسعود سلطانی فر و همچنین ولی شجاع پوریان گزینه های نهایی برای وزارت ورزش و جوانان خواهند بود.