سید نظام الدین موسوی: مردم و نظام سوریه آنقدر قوی هستند که از عهده چالش موجود بر ‌آیند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، سید نظام‌الدین موسوی در نشست رونمایی از کتاب «کنکاشی در تحولات سوریه» که صبح امروز در محل خبرگزاری انجام گرفت، گفت: ما به دنبال استحکام بیشتر روابط بین ایران و سوریه هستیم و معتقدیم که پیوندهای دو ملت آنقدر ریشه‌دار است که لرزه‌های موجود در سوریه هیچ خطری برای این روابط نخواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی با یادآوری این نکته که مردم و نظام سوریه در بدترین شرایط به ایران کمک کرده‌اند و ما کمک‌های مردم سوریه و حافظ اسد را از یاد نمی‌بریم، افزود: سوریه خط مقدم دفاع و مقاومت است و هر تعرضی به این کشور را تعرض به ایران تلقی می‌کنیم و به همین دلیل با تمام توان حامی مردم و نظام سوریه هستیم.

,

مدیرعامل خبرگزاری فارس ادامه داد:‌ البته مردم و نظام سوریه آنقدر مستحکم هستند که به تنهایی از عهده همه این مسائل بر ‌آیند، اما وظیفه ماست که حمایت خود را اعلام کنم.

, خبرگزاری فارس,

وی با اشاره به سفر سال گذشته خود به سوریه گفت:‌ آنجا احساس کردم که نظام سوریه پابرجا خواهد ماند و معلوم است که این تحرکات یک منشأ خارجی داشته و تحمیلی است زیرا اگر تحولات برخاسته از خواسته‌های مردمی بود، مانند انقلاب مصر چند روزه تحولات اساسی ایجاد می‌کند.

,

منبع:فارس

,

انتهای پیام/

]
مدیرعامل خبرگزاری فارس گفت: مردم و نظام سوریه آنقدر مستحکم هستند که به تنهایی از عهده مسائل موجود بر ‌آیند، اما وظیفه ما است که حمایت خود را اعلام کنیم.