ریاست شورای شهر تهران به رقابتی جدی تبدیل شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا در محافل شنیده می شود که میان چمران و قالیباف اختلافی ایجاد شده است و علت آن نیز معامله قالیباف با مسجد جامعی دانسته می شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

گفته می شود قالیباف با این تز که بدلیل تعداد زیاد و موثر اصلاح طلبان ما قادر نیستیم هم شهرداری و هم ریاست شورای شهر را در اختیار داشته باشیم؛لذا در توافقی ضمنی با ریاست مسجد جامعی و کنار رفتن چمران که رابطه خوبی با وی نداشته موافقت دارد.
اکنون که بحث کنار رفتن مسجد جامعی از شورای شهر جدی شده است؛خبرهایی از حمایت قالیباف از دنیا مالی برای ریاست شورای شهر شنیده می شود تا هم یک اصلاح طلب رییس شورای شهر شده و هم یک نیروی قالیباف در صدر بنشیند.اقدامی که نگرانی و گلایه های اصولگرایان شورا را به دنبال داشته است.
از سوی دیگر خبرهایی از ظهور یک چهره جدید ولی شناخته شده برای کاندیداتوری ریاست شورای شهر به گوش می رسد و آن فرد کسی نیست جز مرتضی طلایی .
ناظران معتقدند ،مرتضی طلایی که توانسته ضمن حمایت از قالیباف موضع انتقادی خود را نسبت به اشتباهات شهردار حفظ کند توانسته موقعیت خوبی را دربین اعضای شورای شهربدست آورد.

,
,
,
,

مرتصی طلایی موقعیت رو به صعودی دارد بویژه در زمانی که رقابت چمران و قالیباف ؛موقعیت چمران را تنزل داده است و خروج مسجد جامعی هم رقیب مهمی را از میدان خارج می کند و دنیا مالی نیز به دلیل انتقادات جدی اصولگرایان به او که حتی این انتقادات دامن قالیباف را در انتخابات شورای شهر نیز گرفت؛ا ز موقعیت خوبی برخوردار نیست.

,

انتهای پیام/
 

,
]
در حال حاضر از سوی اصلاح طلبان ، مسجد جامعی برای ریاست شورای شهر کاندیداست و در مقابل او مهدی چمران قرار دارد که بر ریاست شورای شهر چون گذشته تاکید دارد.