همایش سراسری بازسازی واقعه غدیر در اصفهان برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار، میثم رضوانپور، دبیر ستاد بازسازی غدیرخم اصفهان گفت: این همایش برای دومین بار در کشور به میزبانی سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان و با حضور مسئولین نواحی بسیج کشور،فرماندهان و کارگردانان نواحی مجری و مسئولین اردویی سپاه استانها در تاریخ 8 شهریور 94 در شهر آران و بیدگل اصفهان برگزار می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله بار,
 
,
وی افزود: این همایش با حضور بیش از ۱۳۲ شهرستان کشور در آستان محمد هلال ابن علی این برگزار می‌شود.
,
 
,
رضوانپور گفت: با توجه به اینکه این‌گونه همایش‌ها معمولا درمراکز استان‌ها انجام می‌شود به خاطر ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی که دستگاه‌های دولتی و اجرایی آران و بیدگل دارند بازرسان سازمان بسیج میزبانی این همایش را به این شهرستان داد.
,
 
,
دبیر ستاد بازسازی غدیرخم استان اصفهان ضمن تقدیر وتشکر ازکلیه دستگاههای دولتی، نهادهای نظامی وانتظامی این شهرستان که ناحیه مقاومت بسیج را درتشییع جنازه شهدای غواص و گمنام یاری کردند تصریح کرد: همزمان با برگزاری اولین همایش کشوری واقعه غدیر در شهرستان آران و بیدگل در ۱۴ نقطه استان اصفهان نیزاین مراسم درروزعید غدیر برگزار می‌شود.
,
 
,
وی ادامه داد: گسترش فرهنگ ولایت، تعمیق هویت دینی در جامعه و آماده سازی محیط مناسب برای امکان درک قوی تر از اصول و مبانی جمهوری اسلامی به خصوص ولایت فقیه از اهداف این همایش است.
,
 
,
رضوانپور افزود: در همایش یاد شده توسط هنرمندان و کارگردانان، حادثه تاریخی و مذهبی غدیر خم بصورت نمادین و توام با اجرای آخرین اطلاعات به نمایش گذاشته می شود.
,
 
,
گفتنی است، در بخش پایانی این همایش نیز کارگاه های آموزشی ویژه متولیان، برگزار کنندگان و کارگردانان با هدف انتقال مفاهیم و محتوای واقعه غدیر با حضور اساتید مجرب تشکیل می شود .
,
 
,
انتهای پیام/خ
]
همایش کشوری بازسازی واقعه غدیر، صبح روز یکشنبه 8 شهریور به صورت میدانی در شهر آران و بیدگل اصفهان برگزار می‌شود.