دستگیری جاعل اسناد دولتی در قزوین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ حیدر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص، از دستگیری جاعل اسناد دولتی در استان قزوین خبر داد و گفت: فردی با در دست داشتن دستور قضائی به پلیس امنیت عمومی قزوین مراجعه و خواستار آزادی خودرو توقیفی خود از پارکینگ شد که ماموران هوشیار با دقت عمل به دستور قضائی مشکوک و موضوع را تحت بررسی قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین بیان کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد، نامه جعلی بوده و متهم قصد داشته با جعل دستور قضائی خودروی خود را که به دلیل حمل تجهیزات دریافت ماهواره به نفع دولت ضبط شده را آزاد کند.

,

این مسئول اعلام کرد: در این اقدام ماموران ۵ نفر جاعل که در جعل اسناد فعالیت می‌کردند دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

,

محمدی خاطرنشان کرد: جعل سند و استفاده از سند مجعول دو جرم جداگانه محسوب می‌شوند، بنابراین اگر فردی سندی را جعل کرده و از آن استفاده کند، مرتکب دو جرم شده که به موجب قانون برای هرکدام آن‌ها مجازات مستقلی تعیین شده است.

,

وی با اشاره به کشف تعدادی اسناد جعلی و مهر دادگستری، اضافه کرد: متهمان به جرم ارتکابی اعتراف و با قرار وثیقه روانه زندان شدند.

,

انتهای پیام/پ

]
رئیس پلیس امنیت عمومی استان قزوین، از دستگیری جاعل اسناد دولتی در استان خبر داد و گفت: جعل سند و استفاده از سند مجعول دو جرم جداگانه محسوب می‌شوند.