آیین اختتامیه دومین سالانه عکس کرمان برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کرمان هنر ، علی‌رضا رزم‌حسینی در آیین اختتامیه‌ دومین سالانه‌ی عکس کرمان در محل موزه‌ی صنعتی، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان دومین سالانه‌ی عکس کرمان بیان کرد: نسل امروز که از سلحشوری‌های دوران دفاع مقدس کم‌تر اطلاع دارد، با یک عکس به عمق کارهای انجام شده در دوران دفاع مقدس پی می‌برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , کرمان هنر ، علی‌رضا رزم‌حسینی در آیین اختتامیه‌ دومین سالانه‌ی عکس کرمان در محل موزه‌ی صنعتی، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان دومین سالانه‌ی عکس کرمان بیان کرد: نسل امروز که از سلحشوری‌های دوران دفاع مقدس کم‌تر اطلاع دارد، با یک عکس به عمق کارهای انجام شده در دوران دفاع مقدس پی می‌برد., کرمان هنر,

استاندار کرمان گفت: استان کرمان، همواره در ایده‌پردازی و کارهای نو در کشور پیشتاز بوده است.
رزم‌حسینی با اشاره به این‌که عرصه‌ی فرهنگ و اقتصاد باید با هم پیش بروند، گفت: دست فرهنگی و اقتصادی باید با هم آینده‌ی کرمان را بسازند.

,
,

همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در این آیین گفت: برای دست‌یابی به توسعه، باید توانمندی‌های خود را نمایش دهیم و برای این منظور، باید براساس فرموده‌ی رهبر معظم انقلاب از ابزار هنر استفاده کنیم.
فرشید فلاح با اشاره به این‌که هنر عکاسی امروز در خدمت جامعه و توسعه قرار دارد، بیان کرد: در چند سال گذشته چند انجمن خودخوانده‌ی عکاسی داشتیم که متحد نبودند و با حضور آقای «زنده‌روح»، این انجمن‌ها کار را با یک‌دیگر آغاز کردند و برگزاری این سالانه، یکی از نتایج این هم‌دلی است.

,
,

سرپرست شهرداری کرمان نیز در این مراسم از افتتاح موزه شهر کرمان خبر داد و گفت : برگزاری دومین سالانه‌ی عکس کرمان، منجر به مقالات بسیار خوبی شده که امیدواریم بتوانیم از آن‌ها نهایت بهره‌برداری را داشته باشیم.
علی بابایی بیان کرد: عکس، زبان گویای فرهنگ، تاریخ و تمدن مردم است و در سال‌های گذشته، هنر عکاسی در سطح آماتور و حرفه‌ای مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته است.
بابایی گفت: مدیریت عالی اجرایی استان کرمان با فرهنگ‌دوستی خودشان ما را در مرمت «موزه‌ی شهر کرمان» (مدرسه‌ی حیاتی) پشتیبانی کردند و موزه‌ی تاریخ و فرهنگ کرمان در این محل در روزهای آینده افتتاح می‌شود.

,
,
,

دبیر دومین سالانه‌ی عکس کرمان نیز گفت: به اعتقاد من این سالانه در کرمان در حد ملی برگزار شد.
مسعود زنده‌روح بیان کرد: سومین سالانه‌ی عکس کرمان، در دو سطح ملی و استانی برگزار خواهد شد که در سطح ملی، به یاد استاد «باستانی‌پاریزی» با عنوان «از پاریز تا پاریس» و در سطح استانی نیز به یاد «مظفر طاهری» با عنوان «کرمان دل عالم» برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در دومین سالانه‌ی عکس کرمان، به موضوع آموزش، پژوهش و تحقیق توجه ویژه‌ای شد.
لازم به ذکر است دومین سالانه‌ی عکس کرمان از سوم شهریوردر موزه هنرهای معاصر کرمان  آغاز شده بود.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
دومین سالانه عکس کرمان پس از سه روز با حضوراستاندار،مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان کرمان،جمعی ازمسئولان اجرایی،هنرمندا ن عکاس به کار خود پایان داد.