آشتی‌کنان هوادار استقلال با عمران‌زاده و نگرانی به خاطر نکونام
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،‌ تیم فوتبال استقلال در ادامه روند آماده‌سازی خود از ساعت 18:30 امروز برنامه‌های خود را در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

در تمرین امروز سیاوش اکبرپور، احمد جمشیدیان و فردین عابدینی غایب بودند ضمن اینکه میرشاد ماجدی هم در تمرین حضور نداشت.

,

* قبل از شروع تمرین هواداری که روز گذشته با حنیف عمران‌زاده درگیری پیدا کرده بود، به سمت وی رفت و به همراه برادرش از او عذرخواهی کرد. عمران‌زاده نیز برخورد گرمی با این تماشاگر داشت و او را در آغوش گرفت.

,

* حنیف عمران‌زاده، محمد قاضی و مهدی رحمتی در ابتدای تمرین با یکدیگر صحبت کردند و به گفت‌وگو پرداختند.

,

* مهدی رحمتی و پژمان نوری و امیرحسین صادقی به همراه فرزندان خود در تمرین حاضر شده بودند.

,

* در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر حاج قاسم مربی بدنساز به گرم کردن بدن‌ها پرداخته و کار با توپ و کار هوازی انجام دادند.

,

* علی دانایی‌فرد که چند روزی است در کنار آبی‌پوشان تمرین می‌کند، امروز نیز در کنار استقلالی‌ها حضور داشت.

,

* امیرعلی دانایی بازیگر نقش اول سریال کلاه‌ پهلوی در تمرین امروز حاضر بود. وی قبل از شروع تمرین نزد قلعه‌نویی رفت و پس از کسب اجازه از او با دیگر آبی‌پوشان به تمرین پرداخت.

,

* حدود 150 نفر از طرفداران استقلال از تمرین این تیم دیدن کردند.

,

* منصور پورحیدری،‌ شاهرخ بیانی و دکتر نوروزی در تمرین امروز حاضر بودند.

,

* سرمربی تیم استقلال که امروز بیشتر روی کارهای تاکتیکی شاگردانش نظارت داشت، در حین تمرین با آنها به گفت‌وگو پرداخت. وی در حاشیه تمرین با فرزند مهدی رحمتی و امیرحسین صادقی صحبت کرد. او از فرزند رحمتی می‌خواست تا درون دروازه بایستد تا به وی پنالتی بزند.

,

* محور اصلی تمرین امروز آبی‌پوشان شوت به سمت دروازه بود که ضربات پژمان نوری و فرهاد مجیدی تماشاگران را به وجد آورد.

,

* طرفداران تیم استقلال در حاشیه تمرین امروز این تیم نگران رفتن جواد نکونام بودند و در مورد صحت پیوستن این بازیکن به الشارجه سؤالاتی را می‌پرسیدند.

,

* فرزند پژمان نوری که طی چند روز گذشته با لباس تیم‌های بارسلونا و رئال حاضر شده بود، امروز لباس آرسنال انگلستان را پوشید.

,

* در پایان تمرین امروز کادر فنی تیم استقلال یک فوتبال را در بخشی از زمین انجام داد که خود قلعه‌نویی نیز در این فوتبال دستگرمی حضور داشت.

,

تمرینات تیم استقلال فردا مجددا از ساعت 18:30 برگزار خواهد شد و آبی‌پوشان روز پنجشنبه در دیداری دوستانه به مصاف ذوب‌آهن خواهند رفت.

,

منبع:فارس

,

انتهای پیام/ن

]
تمرین تیم استقلال در غیاب سه بازیکن و با حضور بازیگر تلویزیون برگزار شد.